NELLY 5 ÅR!

I Lördags var vi bjudna till Nellys 5 års-kalas. Andres stannade hemma med pojkarna, så jag gick dit med tjejerna. Stefu & Anna plockade upp oss, och så åkte vi tillsammans.

Roope (Nellys pappa) vid kalas bordet...

Söta Tini & Nelly öppnar presenterna!

Lek i Nellys rum. Emma tog hand om tjejerna så bra som vanligt :)
När det var dags att sätta sig vid kalasbordet så började Nicole gråta. What? Hon vägrade sitta med vid bordet, hon grät och ville vara i min famn och ville få nappen. Hon som sjunger hela tiden "Ja må hon leva" på alla språk hon kan, och sen när det väl är dags att sjunga så vägrar hon ens sitta med vid bordet.... Jag fick hålla henne, medans Bessa inte alls hade några problem att sitta med vid bordet.

 GRATTIS NELLY!

Observera Vanessa min där hon sitter....Jätte glad eller? hahaha
Anna hjälper till att ge Vanessa tårta och bullar, medans jag sitter med Nicole...
Hon gillar inte tårta, men bullarna gick ner! Roope hade gjort dom själv, bra gjort Roope!   Vanessa åt allt hon erbjöds, och hade hela tiden ett öga på tårtan som fanns kvar... Mammas gullunge!
I köket öppnade min vän och Nellys faster Henna hennes presenter. Hon sa att hon alltid önskat sig ånt! Hihihi... nästa gång du fyller år Henna, så måste du skriva det på din önskelista! Kram!

Gea och Anna

Daniella & Nicole ritar i hörnet, Bessa klampar in och Nelly leker med sina nya leksaker :)


Vanessa anpassar sig bra när man kommer till nya ställen, Nicole oftast också, men idag var hon väldigt mammig...
det var kul att träffa alla igen, jag gav grabbarnas byxor till Jarmo att ta med hem till Max.
Godis skålet tyckte Nicole om, den besökte hon med jämna mellanrum, Vanessa gillade alla magneterna i kylskåpsdörren, så dem åkte ner ett antal gånger...

THANK YOU FOR INVITING US TINI, ROBERT & NELLY!

När vi kom hem så hade Andres gjort lyxmiddag till oss! Det var jätte, jätte gott! Tack hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Vilket tjusigt kalas.

2010-11-08 @ 18:12:43
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Fina bilder.. Grattis Nelly!

2010-11-08 @ 19:54:22
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback