Julpynt och fredagsmys

Igår hade vi en jätte mysig dag, vi tog fram julgrejerna och började julpynta samtidigt som vi lyssnade på julmusik. Tjejerna tyckte att det var jätte kul när alla julgrejer kom upp. När Vanessa och grabbarna hade sovit middag så fick dem gå till Mummu & Puua en stund, medans jag och mitt hjärta åkte till några affärer. Vi köpte nya julgardiner och lite mera ljus att ha på balkongen och annat skoj. Sen åkte vi hem, jag satte upp de nya gardinerna, Andres satt på Glögg. Sen gick han och hämtade allihopa med bilen hem till oss, och resten av kvälllen satt vi och pratade, åt och hade det mysigt.
Fick en riktig julkänsla igår- glögg och pepparkakslukten, alla tända ljus, musiken.... allt.
Minns mina egna jul med sådan glädje och spänning, och vill så gärna att våra barn ska få samma underbara känsla när det är jul... Känna julens magi ;) Hiihihi...

Pappa & tjejerna tar fram en julkartong...

Dom trodde att man kan blåsa ut ljuset på ljusstaken, så dom stod ju där ett tag...

Myyys!

En gosig docka med sin Mummu

Hahaha, Puua ville bli som Danilo och Jonathan så Andres fick klippa honom i exakt likadan frisyr!
Nu tror han att att folk tror att dom är TRILLINGAR!
Vad tycker ni? Visst blev det bra??  Han behövde en klippning och jag tyckte att det blev kanon fint!
Klockan hann bli över 1 på natten när dem gick hem i månens sken, tiden bara flög iväg.

Passar på att lägga in några bilder från torsdagen också, då vi gick ut med Taru, Kimmo och deras 2 prinsessor Daniella och Julia för att leka ute i snön.

Nicole


Inte så kul att man inte kan röra sig ordentligt pga alla kläder?
Inget kan hindra dessa tjejer från att gunga!

Nicole & Daniella

Jullan kramades med alla innan hon gick hem

Det var jätte kallt ute! Dags att plocka fram vinterskorna för min del? Vad är skönare än att komma in i ett varmt hem efter att ha varit ute och lekt, och bada med pappa? Glass är också bra!

Vanessas nya min!

Cute!
Så nu är det lördag. Vad ska ni hitta på idag?

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Vilken härlig min!



jag väntar på att sambon ska komma hem, han är ute med vovvarna sen ska jag SOVA! varit uppe sedan 02. Alexander somnade en 40 min innan Felicia ville göra morgon så jag känner mig rätt sliten sen ska vi eventuellt handla barnens julklappar om barnens farmor & farfar kan vara barnvakt.

2010-11-27 @ 10:56:07
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Felicia ville komma ut i redan vecka 23 men med sträng vila (Jag höll på att bli galen att bara ligga ner..) så stannade hon tiden ut och jag gick till och med över tiden med 5 dagar!



Min kusin åkte för att bråka med en kille. (Svartsjukedrama) Min kusin blev knivhuggen och skadorna var för stora för att han skulle klara sig.

26år och en 7årig Flicka som inte har sin pappa kvar. Så jäkla onödigt.

2010-11-27 @ 17:45:58
Postat av: Karolina Nordling

Haha oh my god, Pua e snygg!

2010-11-27 @ 19:50:26
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Taru och Tjejerna!

Vanessa med sin söta min :-) Så söt!

Va kul att tjejerna gillar julpyntet... Det gör Daniella också. :-)

Såg erat balkong-pynt idag... Jättefint!

Go cristmas...!



Kramis

2010-11-27 @ 21:02:28
Postat av: Linda

Blir alltid så rörd av att se hur fin kontakt dina barn har med dina förldrar, ovärderligt!!!

Man ser verkligen kärleken mellan dom!



HIHI, Hur får ni plats alla i badkaret?! Ni behöver en pool!! :)



Fina bilder som alltid gumman!!



Tack för alla saker förresten!!!

Du är en klippa!!!

2010-11-27 @ 22:09:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback