Handboll

Idag på förmiddan var vi på mina syskonbarns handbolls match- Emma och Felicia spelar i samma lag, och det är kul att få vara med och se när dem spelar. Dem spelade 2 matcher, men de förlovade tyvärr båda, fast dom var duktiga!  Jag tror att vi behöver heja på dem mer nästa gång? :) Hela gänget var såklart där, och det är alltid kul att ses!

Brorsan, Anna & Gudsonen Danilo

Min fina storasyster Karolina

Bessa hittade såklart Puua som vanligt. Han försökte smita ifrån henne några gånger, men den lilla damen gick inte på det!

Min fina docka och mitt hjärta

Vanessa & Puua

Puua och Vanessa sitter och fikar lite... innan hela barnaskaran hoppar på honom...


Grabbarna håller sig sysselsatta...

Mosters/Fasters söta tjejer- Felicia & Emma


Sen har vi vart på Coop och Port73 och handlat mat och lite kläder till barnen. När vi satt hemma och åt pizza så plingade det på dörren, det var Puua, Sami & Robban (Roope) som kom och skulle titta på fotboll hos oss innan dem åkte iväg...

BRB!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Tråkigt att de förlorade båda matcherna...

2010-11-21 @ 09:26:12
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback