Fredag imorn, hang in there!

Oj va kul att logga in och hitta så många kommentarer! Tack! Det uppskattas verkligen! :) Barnen sover och vi har haft en jätte mysig dag. Igår kväll fick jag hem mitt hjärta igen, så som jag saknat honom! Vi är inte alls vana att vara utan varandra. Den enda gången vi varit ifrån varandra var när jag låg på NEO med pojkarna. Igår när han kom så kändes det som en lättnad. Jag somnade helt utmattad och jag sov inte som på nålar som jag gjorde när jag var själv med alla 6 barnen... :) Fick t om en liten sovmorgon! Jag vaknade av att jag hörde tjejerna gråta på övervåningen. Då hade Vanessa skärt sig med något i fingret, och Nicole grät också för att hon blev rädd. Vi letade och letade vad det kunde ha varit hon skärt sig på, men hittade ingenting! Förutom nu på kvällen när jag plockade och städade i deras rum. Nicole fick en liten spegeldosa av sin faster, och spegeln hade lossnat... Stackarn. Hon fick plåster på sitt finger, men den fick inte va kvar där länge, tyckte Bessa solm hela tiden tog bort dem. Jo- Micael (barnens storebror) kom till oss, och så tänkte vi gå på bio med tjejerna + Emma och Felicia, men alla filmerna gick senast 15.10 och det hann vi inte på. Vi åkte och käkade på det där mysiga Thai stälet i Tyresö, medans min fina svägerska Anna och brorsan Stefu tog hand om grabbarna. Dom ville så gärna få låna dem ett tag. Sen har vi suttit där och fikat. Jag tog bilder (såklart!) men eftersom jag skriver från mobilen just nu så kan jag inte lägga in dem... Men det kommer! Nu ska jag slappa framför TV:n ett tag och plocka fram CHOKLAD! Im bad... hahaha. Och så ska jag tända ljus för min mormor Aili, det skulle ha varit hennes födelsedag idag. Natti,Natti! .

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Kommer du ihåg hur gammal hon skulle ha blivit?

2010-11-04 @ 22:39:44
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna

Tack för de fina orden!!

Vilka underbart söta barn du har!!

Ha en bra dag själv, eller ja godnatt menar jag väl egentligen! ;-)

2010-11-04 @ 23:36:13
URL: http://annamina.blogg.se/
Postat av: Anonym

fejjan e bra!

2010-11-05 @ 07:32:38
URL: http://ilove2belovedbyu.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma

Hej! Hur mår ni? Gud vad grabbarna växer!! :-) Kul med trippeldop. Hoppas ni mår bra! Kram

2010-11-05 @ 09:02:26
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Rachel

Hej!



Din blogg är jättebra!



Hur stor är åldersskillnaden mellan varje barn?? :)

2010-11-05 @ 10:47:10
Postat av: tuija mummu

Aili mummo skulle har fylt 87år igår.Min älskade mamma,,, Miss you,,

2010-11-05 @ 13:21:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback