En lugn lördag...

Ja, som jag skrev- Puua, Sami & Roope kom och skulle kolla på fotboll hos oss innan dem åkte iväg för att spela poker hela gänget. Vanessa kom med sina böcker till Puua igen... Jag tog chansen och gick ner för att möblera lite när jag hade gett grabbarna mat. Andres kom ner och så vände vi på vår säng, så nu ser det jätte mysigt ut- är dock inte klar där ännu... Men jag fortsätter imorn.

När dem gick badade jag tillsammans med alla 4 barnen- mina ögonstenar.
(Jag tycker verkligen att vi borde ha ett större badkar)
Sen fick dem ha på sig sina nya pyjamasar, jätte söta! De lekte en stund, sen satt jag på Pippi till flickorna som dem tittade på från sina sängar och så nattade jag pojkarna. Jag passade på att skruva upp rullgardinerna i pojkarnas nya rum också, och så fick jag upp gardinerna.

Idag har varit en skön och lugn dag. Ingen skrik, trots eller bråk- Halleluja!

Sami, Puua + tjejerna och hjärtat mitt.

Robban tar ett snack med Nukke...?

Fits him well, dont you think, Tini?

Or even two?

Nybadade grabbar leker lite...

TACK PAPPA FÖR VÅRA NYA PYJAMASAR!!!
 VI ÄLSKAR DEJ!


(Det står "I am Daddys/ Mummys little Star" på dem)

Det är så tyst och fridfullt här hemma. Någon saknas... Mitt hjärta. han är fortfarande och splear poker. Hoppas att det går bra för honom... Alla 4 små underverk sover i sina sängar. Jag har tända ljus, ett glas hallonsoda och lite godis framför mig, inte ens TV:n är på. Det kommer nog inget bra där ändå?
Nu ska jag fixa och trixa med min nya telefon, få se om jag blir klok på den nån gång. Nu ska det fixas appar!
Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka underbara pyjamasbilder. Härligt syskongäng. :)

2010-11-21 @ 00:28:26
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ha ha! Tycker verkligen att det passar Robban med två små i knät, nu får dom sätta fart på bebisfabriken hos dom! Dom ligger ju minst en efter... ;-)

Hoppas du hade en mysig kväll, jag var ju också ensam efter att Milo somnat. Vi skulle ju ses nästa gång killarna skulle på poker! Kom på det vid 21-tiden när jag satt och kollade på Så mycket bättre på 4:an... Nåja, nästa gång?

/Kram

2010-11-21 @ 07:40:09
Postat av: Karolina Nordling

Härliga bilder på gänget ..,

2010-11-21 @ 09:24:25
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

supersöta jamisar!!

Han kan din man minsann;)



Jättefina bilder!!!

2010-11-21 @ 11:57:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback