Vanessa har lärt sig att åla!!!!

Kors i taket, hon har äntligen förstått hur man ska ta sig fram!!!!

Hon blir alltid så arg när man lägger henne på mage och hon kommer ingenstans.
Hon försöker med allt, men inget händer. Förutom att hon tar sig baklänges.
Men idag la jag mig på mage på golvet och mutade henne med olika grejer. Hon kämpade på.
Sen helt plötsligt drog hon sig fram en gång! Och sen en gång till!!! Det kan inte bara ha varit en "engångs överteelse"! Fram med kameran. Jag mutade henne med allt möjligt, och jodå! Hon tog sig fram igen!

Lilla ängeln har äntligen lärt sig att ta sig fram!

Men man måste ju få vila lite emellan också??

Innan har hon bara tagit fram sig jätte lite med rumpan, men nu hoppas jag att hon lär sig tekniken ordentligt så hon kan hänga med sin syrra!!!

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG MIN LILLA ÄNGEL!
Hon har börjat "prata" på sitt eget språk förståss, men hon försöker få fram ord. Jätte gulligt! Hon säger "vauva" hela tiden (bebis på svenska) och så pekar hon på allt. Gullungen min!

Kommentarer
Postat av: Linda o melli

åh skruttan då:) äntligen!!!

va skönt! snart kommerhon säkert springa ikapp med syster sin:)



Allt bra med er annars??

Tänker på er och saknar er massor!! kan vi nte ses snart???

looove you, puss

2010-05-13 @ 23:31:48
Postat av: Karolina Nordling

Haha äntligen...;)

2010-05-14 @ 08:47:56
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback