Söndagen efter bröllopet....

Hejhej!
Nu har jag inte hunnit skriva på ett tag om annat än bröllopet, fast vi gjort en massa skojiga saker sen dess också !
På morgonen kom det nygifta paret Anna & Stefan hem till oss innan dem skulle till lokalen och hämta upp sina presenter. Vi tackade för senast och skvallrade lite om festen. Dom var jätte nöjda med allt och tyckte också att allting var lyckat!

Sedan tog vi en promenad till mina föräldrar för att säga hejdå till min faster Kirsi (Ville-Täti, eller hennes nya smeknamn "Lilla-Täti") och hennes man Jussi som skulle åka tillbaka till Finland senare samma dag.
Dom gosade lite med våra guldgossar.
Min kusin och hans fru ska få barn den 13.6- samma dag som våra tvillingar skulle ha föds.

Min moster & Mamma med Gudlgossarna

Danilo & Jonathan är nöjda efter maten...

Sedan var det dags att säga Hejdå, och promenera till Handen Centrum för att handla en present till Dewin, för han skulle ha kalas igen, fast denna gång hos sin pappa. När vi gick började det ösregna och kallt var det också. Jag började ångra att jag tog på mig mina nya skor (vita tygskor som började skava)
Vi tänkte att det inte var någon idé att gå hem efter detta, så efter att vi vart på BR och köpt en transformer och en lysande Jojo till Dewin så vi fördrev tiden med en lunch på Greken.
Nicole sov i vagnen, och Bessa åt för fullt som vanligt.

Bessa väntar på mat

Sen gick vi till kalaset, regnet hade börjar lätta, men det var fortfarande kallt.

Kalasbordet! Vanessa & Nicole får dela stol för det fanns ingen barnstol
Även fast Vanessa nyss åt mat var det inga problem med att få i sig lite tårta och kakor också...

Födelsedagsbarnet Dewin! Vi sjöng för honom, och han var så duktig på att blåsa ut alla sina 3 ljus.

Nukke äter bullar

Bessa leker i Dewins rum. Roligaste var speldosan
 

GRATTIS NAKKI!
 VI ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback