Mot fredagen

Nu är det snart läggdags igen... denna dag har känts så jätte lång och seg. När tjejerna skulle vila på dagen så somnade jag i Nicoles säng, bredvid henne... Det var inte alls meningen att somna där, men jag la mig där bara för att vila ögonen, och så var hon så gosig och höll på att klappa min kind. Jag somnade nog före henne också. På eftermiddan gick vi ut på gården. Pojkarna sov i sin vagn och tjejrna bakade sandkakor. Vanessa åt säkert en hink med sand.... när jag sa åt henne så blev det världens liv. Taru kom ut med sina tjejer också, tjejerna bakade sandkakor tillsammans, och sen sprang Nicole & -Daniella iväg och lekte. Mammas lilla Nukke håller på och blir stor... Imorgon ska vi på Dewins födelsedags kalas. Nukke sa att hon ska köpa kyckling till honom som födelsedags present, hahha... Nu ska jag försöka få mig lite sömn, snart vill väl pojkarna ha lite mat igen. Vi håller på med att gå över tiill vanlig ersättning (NAN-vilket sägs vara skonsammare mot magen än Semper) nu får dom hälften NAN och andra halvan Enfalac. Hoppas att dom inte får ont i magen av den....? Nu ligger dom och hickar i sin säng här bredvid.... :)  Zzzzz dags att sussa! Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha Dewin blir säkert jätteglad..haha

2010-05-14 @ 08:44:47
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: HelloNicki

:D

2010-05-14 @ 16:18:48
URL: http://hellonicki.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback