Resten av dagen.....

Vi hittade en klänning till Vanessa i Fittja idag, vi åkte dit efter Huddinge besöket, eftersom det ligger så nära och Oscar tipsade oss om vart vi kunde hitta.
Den vi köpte var jätte söt  Eller vad tycker ni?

Vi träffade på kusinen Javi också, alltid lika trevlig att prata med =)


När vi kom hem så skickade jag sms till Taru och frågade om Daniella ville komma ut och leka med Nicole.
Dom har blivit bra kompisar nu, vilket känns jätte bra. Och jätte kul att dom har flyttat till samma gård nu, så kan dom leka ofta med varandra. Daniella har en lilla syster också- Julia, som är ca 5 (?) månader äldre än Vanessa. Daniella & Nicole är också nästan jämngamla, så det blir extra roligt. Värsta tjejgänget. Och så har jag också fått en vän i Taru, (fast vi har ju känt varandra sen vi var bebisar) roligt att sitta och prata om allting, för vi går igenom samma saker med våra tjejer.

Daniella & Nicole gungar

Tjejerna hjälper Bessa baka kakor :) (Julia var hemma, trött)

När vi kom hem var det baddags för tjejerna hade sand precis överallt. Nicole hade sand i håret, och Bessa hade sand i blöjan... Men det gör inget. Barn måste få bli skitiga när dem är ute och leker, man kan ju alltid bada dem efteråt. Huvudsaken är att dem har roligt!


Nu sover alla... Det behöver dem, eftersom vi var på vift hela dagen idag också.
Jag ska också lägga mig på soffan och ta det lungt nu.

MY BABY DOLLS


GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jättefin klänning..;)

2010-05-12 @ 07:59:47
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: jessica

Hej!

Alltid lika kul att följa din blogg =)

Jag undrar vad har ni för bil för att få plats allihopa?

Ha det bäst

kram

2010-05-12 @ 08:40:41
Postat av: Taru

Jätte kul att flickorna fick leka igår :-)

Och skönt för oss att få prata om allt..

Kram till er!

2010-05-12 @ 10:01:57
Postat av: Sandra

Hej!



Självklart ska vi hålla kontakten. Jag är bara så dålig på att svara på kommentarer just nu, det är så mkt nu med alla nära och kära som vill komma och se pojkarna plus att det är en massa saker som jag vill hinna med här hemma plus att pojkarna ska ammas mest hela tiden ;) Haha!



Imponerad av dig som hinner med allt, du är ju otrolig!!! :) Allt är bra med oss och jag hoppas att allt är bra med er med? Jag sak sätta mig ner och luslösa din blogg någon dag när jag har mer tid.



Kram till er!

2010-05-12 @ 21:20:49
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Linda o melli

hey cutie! kul att du tittade in på min sida:) den är ju inte lika fin och avancerad som din, men en början:)

miss u 2!!! vi kanske kan träffas allihopa nån dag??? vore jättekul! vi kan ju komma till dig, blir nog enklast så;)

vilket datum blir det kalas och dop för er? nåt bokat?

Klänningen är superfin!!! jättesöt!!!

vi kommer väl ha nåt när hon fyller år, dom som vill komma får komma:) köper en tårta från samma ställe som dopet, dom e ju såååå goda!!!

pusselipuss

2010-05-12 @ 22:42:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback