Regniga lördag...


Ute faller regnet och det blåser.
Detta är en riktig "inne myse dag"!
Vi sitter här hemma och tittar på Toy Story 1

Tjejerna verkar gilla den, så det är jätte kul, för jag älskar dem filmerna, längtar tills jag får se 3:an!

I leksaks affären hittade vi dockan Woody häromdagen som Bessa gillade, den var jätte söt!

Jag saknar mitt hjärta Andres... Det är ju Elitlopps helgen på Solvalla hela helgen, så han är där med sin pappa.
Men han kommer nog hem snart...
Pojkarna har precis ätit, så nu sover dom nog ett bra tag igen.

Karo & Dewin kom och höll oss lite sällskap idag, barnen lekte och vi hade lite tjejsnack, det är alltid mysigt!
Jag var i Handen idag med barnen och Mummu & Puua. Medans dem fikade gick jag in i några affärer och handlade lite kläder till Nukke. Kändes verkligen jätte konstigt att gå dä utan barn och vagn!
Som att jag hade glömt någon...
Jag handlade också allt för att göra en tårta till imorgon, den ska jag göra senare ikväll, när barnen sover.

Nästa fredag (4.6) har vi alltså kalas för BÅDE NICOLE & VANESSA i lokalen där vi bor, vi ska fira deras 1 och 2 års kalas samtidigt, eftersom dom fyller år så nära inpå varandra.

Ni som fått inbjudan, hör av er så fort som möjligt och meddela om ni kan komma!
Emma & Felicia ska uppträda där, och så ska vi ha disco! Ska bli jätte roligt!

(Lokalen var upptaget 3 helger efter detta datum, så det får bli en fredag.)


Jonathan & Danilo börjar vara vakna alltmer nu...
Busungarna Dewin & Nicole

Bessa, Nakki, Nukke & The Boys


Nu ska jag hålla mina tjejer lite sällskap, men jag försöker skriva mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Vad SÖTA!

2010-05-30 @ 12:59:34
URL: http://hellonicki.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback