Natti....

Ligger nere i vårt sovrum och ska sova tidigt idag för en gångs skull tänkte jag.... Idag promenerade jag till Mummu & Puua med barnen själv. Jag hade pojkarna i dubbelvagnen och tjejerna i "fotändan" av vagnen. (bilder kommer imorrn) Det gick det med. Man löser allt om man bara måste. Dem höll på att grilla när vi kom dit, vi blev också bjudna, fast jag snällt tackade nej. Men det godtogs visst inte... :-) Så inleddes vår första grillning där på mina föräldrars altan. Fast det blev ju inte som jag hade tänkt mig... någon saknades. :-( Sen tog jag med mig tjejerna och Puua till kiosken och köpte lite godis, eftersom Nukke & Bessa åt så bra båda två. Min bror Toni kom också dit med Tobias när vi skulle hem, då träffade han pojkarna för allra första gången. Näe, nu tickar klockan på igen, ska titta på tv ett tag och sen ska jag försöka sova, känner mig lite nere... 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va mysigt! Grillat är gott=) Va duktig du är som tar dej fram med fyra barn..jag håller på att bli tokig på Albin ibland för han ska bara springa iväg..



Hoppas du känner dig bättre snart! Kram o god natt

2010-05-12 @ 23:22:54
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Lindalainen

Hej gumman

Varför känner du dig nere?? Har det hänt nåt eller är det bara "en sån dag"?

orolig

Mår ni bra allesammans?? Melli har tagit ca 7-8 steg idag:) framsteg>!!



Säg till om det finns nåt jag kan göra!!

LOVE YOU!! BEEEESSSOOOOSSSSS

2010-05-12 @ 23:24:12
Postat av: Camilla "lillmamman"

Hej vilken fin blogg!



Jag sitter och kollar på dina fina bilder : ) Men undrar vilka år de är födda? Hur hann ni med liksom hi hi hi.



Har själv fyra barn och älskar det! Mina är dock 10, 8, 6 och 2½ : )



Vilka år är dina födda?

2010-05-13 @ 09:26:36
URL: http://www.lillmamman.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback