MÖHIPPAN!

I lördags var det dags för Annas möhippa!
SURPRIIIISE!  
Gissa om hon var överraskad när hon kikade ut genom fönstret och såg en massa tjejer komma smygandes med armékläder och pistoler och grejer!
Jag vet inte riktigt hur mycket jag får berätta ännu så att jag inte avslöjar alltför mycket...
Senare när tjejerna kom tillbaka till Karo så gick jag dit med Nicole & Vanessa. Tjejerna höll på att göra sig iordning, för dom skulle vidare in till stan.
Här kommer några bilder!

Nästan alla tjejer!
Från vänster: Malin, Kicki, Tini, Therese, Gea, Tiina & Anna

Malin & Anna
(the bride to be)

Maria 

Malin, Kicki & Tini

Welcome back, Tini! (Har precis flytatt tillbaka till Sverige från Californien)
Gea

Tiina, gravid i vecka 18

Såhär glad var Anna över sin överraskning

PARTY PINGLORNA

Malin, Karo & Anna på väg till Golden Hits

Efter det började jag traska hemåt med tjejerna.
Andres hade beställt pizza, så det blev lite myspys innan det var läggdags för alla barnen.

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback