I lördags var det sommar.

Halloj allihopa, och ursäkta den tröga uppdateringen. Men här kommer lite från lördagens skojigheter

Här sover 3 av 4 barnen lite skönhetssömn innan det var dags att knalla till Handen...

I lördags var det ju verkligen sommar. Pang på, så var det plötsligt jätte varmt och skönt.
Vi promenerade till handen med mina föräldrar, satt och fikade där en stund med Patti & Patrik och åt glass och tippade, och knallade hem igen.

Puua matar Bessa med glass

Eftersom det var så härligt väder så bestämde vi oss för att grilla. Så vi gick hem, packade skötväskan och åkte och handlade för grillningen.
Karo, Peter och alla deras 4 barn var där, samt Toni & Tobias.
Peter fick vara grillmästaren, men Andres var inte så nöjd med hans jobb, köttet var inte tillräckligt klar !
Så han fick ta om det... Men till slut blev det jätte bra

Klagomål

Det blev inga saftiga/goda köttbitar för grabbarna, dom fick nöja sig med mjölk.

Barnen hade sin picknick filt på marken där dem hade myspys
Andres & Jag

Efter maten var det dags för en massa lek och bus i solen. Barnen hade jätte kul! Och vi andra med såklart
Vi njöt verkligen av solen, för man vet aldrig när man får en sån dag till!!

Nicole & Vanessa leker en stund i sandlådan.
Puua har grävt ner Bessa i sanden så att hon inte skulle kunna rymma
!

Filip gosar lite med Andres

Hela gänget leker

Puua kastar boll med Nukke & Nakki (Nicole & Dewin) Vilken fart det var på dem!
Sen ramlade dem i gräset hela tiden och sa "ops, kaatus" och sen upp och springa igen.

Felicia leker en stund med Bessa

Felicia med Nicole

Busungen Nicole

Vanessa läser en bok för Peter. (Eller var det tvärtom...?)
Dewin & Vanessa

Dags att kasta boule! (stavning?) Andres mot Puua. Vem vann?
Dewin och Nicole ville gärna vara med, så dom kastade innebandy bollar istället.

Av minen att döma så var det Andres som vann? Eller?


Det var en riktigt trevlig dag med massor av sol och värme.
FLERA SÅNNA DAGAR VILL VI HA!!!!

Kommentarer
Postat av: JASMINE

fin blogg!!

hittade den nyss och jag är bara så glad för din skull, du har 4 små gullungar som verkligen är JÄTTEsöta!! hahah men ditt problem då var barnvagnar tycker så synd om dig:P hittade en sida du kan gå in på!! kopiera det och klistra sen in det;) här har du den iallafall;



http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.nextag.com/4-seat-stroller/search-html



föresten hur gamla är alla barnen?

ser du skillnaden på tvillingarna?

är något barn svartsjuk på den andra?

älskar du alla lika mycket?

vem tycker du är sötast:P?

hur gammal är du och din man?

går barnen på dagis?

har alla samma pappa?

när träffade du din man?

vart bor ni?

vad jobbar du och din man som?

delar ni alla rum eller hur är det?



hoppas du besvarar på mina frågor och jag vill bara säga att du är min förebild, jag är bara 17 år gammal och jag vill verkligen leva ett liv som ditt med så många barn när jag blir äldre!!!

sköt om dig!!

2010-05-17 @ 20:38:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback