FÖRBEREDELSER....

Idag har vi varit och fixat i lokalen där bröllopsfesten ska hållas.
Det lades fram vita dukar, vita stolsöverdrag, ljus, blommor, namnlappar och det blåstes upp närmare 300 ballonger som sattes upp lite överallt! Vilken tur att Andres hade vart och hämtat en kompressor, annars hade vi varit där hela natten och blåst ballonger...

Nu har jag precis lämnat tjejerna i sina sängar, gett dom välling och väntar på att dom ska somna...
Jag sitter vid datorn en stund och samlar mina krafter, sen är det dags att packa väskan för imorgon, fixa naglarna och dammsuga + lägga tvätt och ta fram alla kläder för imorgon, och andra småsaker som ska fixas i sista minuten...

Min bror Stefu, sista dagen som en ogift man....

Mitt hjärta Andres var kungen på att fixa ballonger!


Jag hänger upp ballonger...
Mitt hår stod rakt upp av elektricitet från ballongerna

Sebastian på scen med Danilo & Jonathan
Lokalen blev riktigt fin!!!

Bordsplacering- VEM ska sitta vart??

Man hinner alltid ta en liten puss-paus!

Så imorgon är det stora dagen. Klockan 15.00 imorgon slår kyrkklockorna för min kära bror Stefan & Anna.
Det är DERAS dag imorgon, och jag är så glad för deras skull.
Stefu & Anna-  JAG ÖNSKAR ER ALL LYCKA!
Rakastan
Hoppas att ni får en underbar dag som slår alla era förväntningar!

Danilo sitter här i min famn och önskar att han kunde vara med imorgon, men vi kom överrens om att han har det bättre här hemma med sin bror och Abuelo & Abuela. Och till slut höll han med.
Dom ska ha lite myspys.
Det kommer fler fester säger jag till honom, och han undrar vem som ska gifta sig härnäst? Vilka tippar NI på?
Danilo vet inte vem han tror ännu... han skulle fundera på det. Brorsan Jonathan ligger och sover, så han hänger inte alls med i vår diskussion.
Nu orkar Danilo inte diskutera mer med mig, han suger på sina fingrar istället, det är mycket mer intressant...
Jag ska börja fixa och dona då...

Jag lovar att ta jätte mycket bilder imorgon, och lägger ut dom så snart jag kan!
Ta hand om er så länge!
Chao, Chao!


LOVE IS IN THE AIR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEY CUTIE!

satt precis och gjorde färdigt en inlägg:)

hon mår lite bättre men fortfarande hängig..lilla sessan...

hur mår ni?? stor dag imorgon!! Hoppas att ni får en helt underbar dag!!!

ska vi försöka ses nästa vecka?? tänker tjata tills du säger ja!!! hehehenä, men saknar er jue!!!

hahah heja på ryssarna va! ajajjaaj

fy på dig!! ;)

pöss

2010-05-22 @ 00:11:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback