En cykeltur på eftermiddagen...

På eftermiddan igår tänkte Andres gå ut och ta en cykeltur med Nicole. Årets första.
Jag följde med med Vanessa, Danilo & Jonathan, och vi bestämde oss för att ta en promenad till Mummu & Puua.

Nicole sätter sig bak på cykeln

Och så iväg!

Jag lyckas ta mig fram med alla tre barnen som inte kan gå, nu fattas bara Nicole på ståbrädan, sen kommer jag iväg med alla helt själv! Men efter ett tag blev det tung att bära Vanessa..
Speciellt på hemvägen uppför "mördarbacken..."

Det blir ett byte under vägen till mina föräldrar, Vanessa får åka på cykeln
för första gången i sitt liv!


Hemma hos Mummu & Puua


Hemma var barnen ganska trötta, så dem ville gosa med pappa allihopa

Kvällen blev lugn när alla barn hade somnat.
Jag och Andres tittade på film och åt glass :)
 


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

hihi ihania kuvia taas..

2010-05-07 @ 07:47:03
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

va mysigt det ser ut! Duktiga ni är som kommer er ut med alla samtidigt. Visst är det härligt med cykelstolen :-).. Alva älskar att cykla. Du borde skaffa en annan babysele.. om det är babybjörn du har så får man inte så mycket stöd i ryggen? Jag har en jätte bra som är ett band runt midjan oxå.. beco butterfly heter den, kan ha den tills dom väger över 20 kg både på rygg och mage. kramar

2010-05-07 @ 12:06:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback