Bröllopsdagens morgon

God morgon!
IDAG ÄR DEN STORA DAGEN!
Igår natt satt jag uppe till klockan 2 för att fixa klart låtar till bröllopet...

Snart ska alla barnen badas. Det blir nog liv när Nicoles hår ska tvättas, för hon gillar det inte alls...hon är så envis och vet vad hon vill och inte vill! Jag hann inte packa väskan igår, så jag gör det snart. Ska packa ner klubbor till tjejerna, så att dem håller sig tysta i kyrkan (om inte nappen hjälper)
Det är en stor dag för Nicole också, hon ska vara brudnäbb.
Jag sa till henne precis att vi ska sätta på oss klänningen idag och åka till kyrkan. "JAA, TIPPPIIII!" (Tippiii= Jippie) svarade hon, så än så länge är det lungt...
Hon ska gå nerför altaret med sina kusiner Emma & Felicia. Ska det gå bra, eller ska hon ställa till med en scen?
Man vet aldrig med den tjejen. Hon har ju överraskat en förut.


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback