HON KNÄCKER!

Man kan inte göra annat än att le när man ser henne på TV, hon är ju bara för rolig!
Hon är bara sig själv och inte tillgjord som alla andra.
Vem pratar jag om?
MARIA MONTAZAMI så klart!
Hon kommer med så härliga kommentarer, man kan inte göra annat än att skratta.

Vilken är eran favorit i Svenska Hollywood fruar?

Här kommer några härliga citat från Maria Montazami:

”Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”
Maria anstränger sig..

”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”
Maria om sin Hollywood-stil

”Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så jag har blivit expert”
Maria visar att man kan lära sig saker även när man fyllt 42 år.

”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.”
Marias hund äter lite annorlunda

”Jag har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det skimrar i vattnet som gör att hajen blir intresserad av att ta en tugga. Så inga juveler idag!”
Maria skyddar sig mot rovdjur

”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”

”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”

”4000? Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv!”


”Jag är så lång och stor med hår och allting så jag kan inte ha ett rött läppstift så skulle det se jätte rolig ut.”

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

"Vet ni vad jag brukar göra när jag blir nervös?... Jag brukar, vifta lite med väskan såhär"

säger Maria och viftar med sin lilla handväska. kanske borde prova det nångång när man är nervös?? =)

"Mitt minne är ungefär härifrån och hit" säger Maria och visar från tinningen till munnen med fingret.
Hon tänker vad hon ska säga, men när hon väl ska säga det har hon redan glömt bort det.

Hon är bara BÄST!



Kommentarer
Postat av: Tanna

Härlig hon är Maria ! Hehe



Jo, jag har gått på Provera, Pergotime ( dubbelkurer och trippelkurer ) fått även "klimakteriemedc" för att bygga slemhinna osv. Nu har jag äntligen fått Puregon, och det verkar som om det funkar. Haft ÄL i helgen och nu väntar vi 2 veckor !! Så spännande. Första ggn på 2 år som jag får ÄL.

Jo, läste här på bloggen att du bor i Haninge, vi bor rätt nära då, jag bor i Västerhaninge.

Kram Tanna

2010-05-04 @ 08:41:58
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja hon e såå rolig!!!

2010-05-04 @ 18:57:12
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback