Zznarkningar och lite annat ;-)

Vilken natt jag har haft....!
Vi la oss vid 2-tiden på natten eftersom vi spelade kort till sent. När jag väl somnade så vaknade Vanessa och ville ha välling. Sen när jag fick tag på sömnen igen så började Andres snarka...
Jag smekte hans kind lite och viskade: "Hjärtat, du snarkar jätte högt...."
"-OCH?" svarade han, och fortsatte sova.
Hur jag än försökte undvika det, så var det det enda jag hörde och kunde inte somna. Hans snarkningar blev bara högre och högre. -Så jag smekte försiktigt hans kind igen: "Hjärtat, du snarkar verkligen jätte högt, kan du inte vända sida- jag kan inte sova?"
Svaret kom fort och väldigt kaxigt: "OCH!? OCH? OCH!??"

 OK....  Jag kunde inte somna, så jag gick till tjejernas rum och sov bredvid Nicole i hennes säng.
Vilken tur att hon har en stor tjejs säng nu så jag också får plats!
På morgonen undrade Andres vart jag hade tagit vägen, och kom inte ihåg nånting alls från natten....


Sedan har dagen bara flytit på. Min syster Karo och Felicia & Dewin skulle komma och hälsa på oss, men Dewin är fortfarande lite hostig, så det är bättre att dem ses när han är frisk så inte tjejerna också blir smittade.

Vi åkte till Handen och lunchade med Mummu & Puua, och ÄNTLIGEN övertalade Andres min pappa att klippa sig!!  Det var verkligen på tiden! Jag tror inte att han vågade säga emot Andres...  Bra jobbat Älskling!
Pappa Puua- Du blev verkligen jätte fin!!!

Efter vår "lilla" skönhetssömn åkte vi till Tyresö och åt på Thai restaurang, Mmmm det satt verkligen bra!

 GRATTIS TILL LINDA & RAMI PÅ DERAS FÖRSTA BRÖLLOPSDAG!!!
Hoppas ni hade en underbar dag Sweetie!


Kommentarer
Postat av: Linda och melina

Hey Cutie!!

Känner igen det där med snarkningar, man kan bli helt tokig!! Lika irriterande som att börja höra en klocka ticka, eller höra kranen stå och droppa! Låter som er helg varit okey den också?! Vi kanske kan ses nåt i veckan??

Tusne tack för gratulationerna:) Vi har haft en jättemysig dag med middag ute, bowlingm shopping mm. Ska absolut inte klaga:)

Vi kom precis hem så har lagt lilla trötta melli i sängen nu med overall på :)

Imorgon kommer svärförldrana så det lär bli fullt ös medvetslös som gäller;)

Hoppas allt ät bra med magen pckså!!Ta hand om er och hälsa familjen!!

Puss och kram från oss

2010-03-07 @ 01:03:48
Postat av: sofie

Det är super härligt med många barn :) Jag är beräknad tills den 17 Maj men dom Kommer nog ta ut den 3 maj med tanke på bråcket!. Jag har på känn att det blir en kille men iofs vore det ju mer naturligt med en tjej :P eftersom hela huset e fullr med tjejer hihi.När är du beräknad? Kram

2010-03-07 @ 08:08:08
URL: http://sofieskaos.blogspot.com
Postat av: Erica

Känner igen det där med snarkningar :-D. Yannick snarkar helst när han är sjuk eller jätte trött. Nu sover han så lite så när han väl sover snarkar han ofta. Jag brukar försiktigt knacka på hans arm, be honom lägga sig på sidan, det hjälper ofta. Ett annat tips är nässpray!! :-) super bra.

Yannick är psykolog, jobbar med barn och ungdomar. Han är pappaledig nu på Alvas dagar, eftersom jag haft lön ett år från mitt jobb som la ner i Skarpnäck. Så vi har många föräldrardgar. Har börjar jobba igen i april. SKönt att ha honom hemma, önskar han kunde vara hemma hela tiden! Skönt att du får sällskap hemma nu när du är gravid oxå. Hur mår du nu då? kramar

2010-03-07 @ 10:09:51
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha .. vilket natt du haft då.. Jag fick en chock när jag såg Pua, lite bättre va...;)

2010-03-07 @ 11:58:15
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Karolina Nordling

Haha .. vilket natt du haft då.. Jag fick en chock när jag såg Pua, lite bättre va...;)

2010-03-07 @ 11:58:36
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback