TESTAR

Halloj! Jag testar att skriva lite snabbt från min mobil! Jag är nere i vårt sovrum nu och ska ta en välbehövlig "skönhetsvila" med tjejerna. Vanessa har redan somnat, hon ligger här tätt intill mig, jätte gosig... Nukke har blivit utslängd från sovrummet,eftersom hon ska hela tiden väcka Bessa och hoppa på sängen och bara busa runt,så hon ligger i deras sovrum i rummet bredvid nu,stackarn... :-) Hoppas att detta inlägg kommer fram?? Nu måste jag försöka sova jag också, klockan tickar ner hela tiden! NATTI, NATTI! ;-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Han vill helst inte analysera mig ;-) hihi.. men han säger att det nog beror på att livet förändras, man har inte bara sig själv att ta hand om,utan ansvar för dom små oxå. Man vill ju ha kontroll över dom hela tiden och på natten när man sover så släpper man ju kontrollen. Vet inte.. men som sagt, skönt att någon annan har samma drömmar som jag :-). Vi mår rätt bra, Yannick har börjat jobba idag :-( hoppas det går bra. Känns trist att vara själv, men det får gå. VI ska försöka skola in Alva på dagis i veckan igen.. se om hon blir sjuk igen.

Tor växer för varje dag. Hur känns det för dig med magen? Mår små killarna bra? kramar!



och förresten.. du är absolut inte stor och har jätte fina kinder!! Du skulle sett hur jag såg ut på förlossningen, hade super mycket vätska pga blodtrycket, så jag såg gräslig ut :-)

2010-03-29 @ 09:40:08
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Kivat sulsit.. ;)

2010-03-29 @ 19:02:00
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Michelle

Jo vi mår bara bra! Åh vad kul det är att läsa om din tvillinggraviditet! Kan aldrig föreställa mig hur det är att ha 2 småttingar i magen på samma gång.



Till 2003 bodde jag i Jordbro, på Höglundavägen :) sen flyttade vi ner till Jönköping, så här bor jag än idag och jag har absolut inga planer på att flytta tillbaka. Känner att det är lite bättre miljö för Novalie att växa upp i!

Hur gammal är du? Antar att du är något äldre än mig..

2010-03-29 @ 22:13:36
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback