"PlayDate" med Taru och hennes flickor =)

Halloj!
Har inte hunnit med att skriva så mycket, men här kommer lite uppdatering från igår iaf

Igår morse kom min kompis Taru hem till oss med sina små tjejer Daniella och Julia för att leka. Dom har flyttat och bor nära oss nu, så vi lär ses ofta med våra småtjejer

Minstingarna Vanessa & Julia

"Stora tjejerna" Nicole & Daniella

Nukke & Jullan busar

Bessa & Jullan



Nu hinner jag tyvärr inte skriva så mycket mer just nu, men senare ska jag skriva om mitt besök på FÖRLOSSNINGEN som jag fick göra igår pga. förvärkar...
MEN MER OM DET SENARE!

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Snacka om att vi var nervösa...

2010-03-11 @ 20:23:23
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och Melina

Heyyy!!

Vadå förlossning och fövärkar!!??

Hello, tell me!! Nu blir jag så där oroligt nyfiken! Är allt bra nu???

Skicka ett mess eller nåt...ska sova hos brorsan imorgon så då kanske vi kan se snabbt???

LET ME KNOW!!

ta hand om dig nu!! Puss, löw jo!!

2010-03-11 @ 22:20:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback