Perrrr.....kele!

Perkele, säger jag bara!
Ni som läste mitt inlägg igår läste kanske att jag skulle överföra ca. 70 inlägg från mobilen till datorn, för tjejernas bok. Jag kopplade in sladden på mobilen och datorn, och så skulle jag trycka på PC Suite.
Men det gick inte, så jag tänkte att jag provar med "masslagring" istället.
Datorn tog in info, och så hände det inget mer, så jag tryckte på avbryt.
När jag tog upp min mobil igen så hoppade hjärtat i halsgropen. ALLT SOM JAG SKRIVIT VAR BORTA!
ALLA mina meddelanden och hela 3 månaders dagbok som jag fört om tjejerna, graviditeten, tankar och allt är helt borta! Fanns ingenstans i datorn heller, vi letade överallt! Och imorse ringde vi även Andres kompis Johan som är datasnille, och han försökte hjälpa mig hitta dem, men det gick inte. Vi hittade allt annat förutom just alla meddelanderna... Vad kan ha hänt? Vart tog allt vägen? Jag raderade ju inget från telefonen!
Gissa om jag ville slänga mobilen i väggen och ta sönder hela datorn (graviditets hormoner eller...)
Men jag blev så ledsen! 3 månaders jobb, men allt personligt och allt som hänt är bara borta.
Om någon har tips om vart dem kan ha tagit vägen så SNÄLLA hör av er....

Men nu har jag accepterat att det finns inget jag kan göra. Det är väl inte hela världen, men det är inte kul... jag får försöka återskapa dessa minnen och tankar på något sätt....?
 

Nu ska jag fortsätta till på "Johan Falk" på TV med min kärlek.
Skriver mer imorn


Kommentarer
Postat av: Erica

Nä, fy va trist vännen. Det känns ju som man tappar något stort när alla ens dagboksanteckningar försvinner så där. Går ju aldrig att återskapa precis så som de var.. hur man kände just då. :-( kramar till dig!!

2010-03-22 @ 10:51:28
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nej usch va trist! Förstår att du blev väldigt ledsen... Stor kram till dig gumman!

2010-03-22 @ 11:16:17
Postat av: Karolina Nordling

Ooh tosi ärsyttävää.. mä ymmärrän mullakin on välillä ollu probleemii datan kanssa... ;)

2010-03-23 @ 15:25:12
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback