Nicole har shoppat & Skvaller om festen.... =)

Hello!
Idag var vi i Farsta, tjejerna hade fått lite shopping pengar, och Nicole visste direkt vad hon ville "shooopa" (köpa/shoppa):

PIPPI kläder såklart! (och en Hello Kitty mössa)

Och även denna klänning som hon var tvungen att ta på sig innan jag hann fota



Hon var så stolt när hon fick betala för alla grejerna själv och bära sin egen påse.
Vanessa shoppade en leksak och ska spara resten av sina pengar till kläder till någon annan dag  
Hon var nöjd med att sitta i vagnen och äta lakrits


Pratade med syrran förut om festen, dem hade haft jätte roligt- Fråga bara min bror Stefan
Han hade dansat breakdance på dansgolvet med en massa folk runtomkring sig och sedan efter den vilda dansen blev han ännu törstigare och innan det var dags att åka hem valde han att ta en liten tupplur på soffan  Hahahah, jag vågade inte ringa och fråga hur han mådde dagen efter!

Hade du kul i allafall Stefu? Inte ont i "håret" eller liknande?  Hihi...
   



Här har ni bilden på min mage också, som jag inte hann lägga in imorse


Kommentarer
Postat av: Ellen och Coco

Härligt med mera bebisar i magen!! // Cocos mamma ellen!

2010-03-02 @ 08:12:06
URL: http://enrockbebis.blogg.se/
Postat av: Erica

Fina magen! å va vackra bröllopsbilder du har lagt ut på er. Tänk att det är 2 år sen?? hur länge har vi känt varandra? när började hela vår resa.. länge sen :-). kramar till dig och tvillingarna i magen!

2010-03-02 @ 08:29:37
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Maha vaan kasvaa. Kiva nuken sit shoppailla.;)

2010-03-03 @ 08:15:54
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback