Kan det verkligen vara....- VÅRKÄNSLOR?! =)


SOOOL UTE!
Va härligt att vakna till solsken! Det var så fint väder ute att efter bad och frukost gick jag ut med tjejerna.
Vi var ute en lååång stund och alla njöt! Solen värmde på, och Nukke fick gå i sin egen takt, stanna ibland
och leka med snön, hon gillade att kasta snö omkring sig.

Jag tror att jag fick den idag- Jo- VÅRKÄNSLOR!  
Kan våren verkligen vara på väg nu??
Solen skiner, snön smälter bort och fåglarna kvittrar och alla verkar vara på så mycket bättre humör.


Vanessa på promenad

Nicole leker i snön! (Det är jätte roligt att kasta snö på mamma)

Bessa Enkeli tar en paus från sin barnvagn....

Syrran gör henne sällskap

Nukke ute och går

Det är tröttsamt att vara ute i friska luften... man måste ju få vila också!

Nukke vill så gärna gunga... Har hon inte märkt att snön täcker fortfarande alla gungor??

Men det verkade inte hon bry sig om. Här "gungar" hon. Utan fart såklart eftersom gungan fortfarande sitter fast i snön.

Bessa ville också prova...

Tjejerna tillsammans


När vi promenerade ute så kom Barbara (hon som tar hand om lokaluthyrningen) på vår gård och frågade mig om inte jag vill låna lokalen några dagar i veckan och ordna en Mamma/Föräldra grupp där. Hmm... tål att tänkas på! Vore kul, men skulle det komma nån folk dit? Vore roligt för barnen eftersom nu sitter alla mest bara innte, för det har varit så tråkigt väder. Ska kolla upp det där faktiskt

-Så alla föräldrar som är hemma med sina barn, skulle ni vara intresserade att komma till lokalen där barnen kan leka med varandra och vi vuxna kan umgås?
HÖR AV ER!
 


Kommentarer
Postat av: karolina Nordling

Ihania kuvia. Hyvin meni keinuminen.. haha. Sehän olis sulle hyvä tehtävä, föräldragrupp :)

Piti mennä handeníin ostaa jotain mutta en saanut vaunuja vieläkään..:( Mutta laukku olis ihan kiva.. haha

2010-03-08 @ 17:38:44
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och Melina

Heyy!

Ja visst är det härligt med sol och liiite värme!! Du skulle ringt mig igår, jag hade jättegärna tagit en promenad med dig!!!

Man kan nu bara hoopas att solen forstätter lysa och lyckas få bort all j-a snö!!!

Längtar till shorts och flip-flops!!! och slippa or´veraller på barnen!!

Tycker verkligen du ska ta chansen att försöka få ihop en mammagrupp, men bara om du orkar! Du är ju liksom ganska gravid just nu!!!:)

Jag brukar ju gå här i jordbro på öppna förskolan 2 dagar i veckan och det är för Melli´s skull, hon mås¨te ju få leka med andra barn, superviktigt!

Sa hon nåt om vad som skall finnas där? Leksaker? fika? annat material?

Vill di ha hjälp så hojta till!

Puss och kram

2010-03-09 @ 09:45:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback