Fredagsmyyyys

Igår beställde vi bord igen på vår favorit restaurang, Jimmy´s Steakhouse.
Maten där är jätte god!!! Synd att dem hade missat att jag skulle ha välstekt kött, så alla hade nästan ätit klart när jag fick min mat....  Men gott var det! Och dem bjöd oss på kaffe och latte eftersom det blev fel med maten

Här äter vi förrätt, nacho tallrik  och kyckling vingar!

Micael

Patrik & Patricia

Vanessa äter majs, försök att ta mat från den lilla tjejen, så får ni höra.... 

Nukke


Efter maten åkte vi hem till oss allihopa och spelade lite kort- Som jag vann HEEELA tiden tiden



Patricia & Nicole busar

Vanessa med Hiro    (Hiro vill ha hennes kaka, därför denna min...)

Nicole tittar på Let´s Dance och äter popcorn


Det var en trevlig kväll, speciellt när jag fick några havrebollar som jag vart sugen på!  Hihihiihi


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Haha ja vi såg ju bessa när du tog pizzan ifrån henne..;)

2010-03-06 @ 22:12:29
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback