GIFTA i 2 ÅR IDAG!!!



Idag har mitt hjärta- Andres & Jag varit gifta i 2 år!

Vi har gått igenom mycket under dessa år tillsammans, och jag kan helt ärligt säga att det är den bästa tiden i mitt liv. Andres är min dröm man och det bästa som har hänt mig. Vi har skapat det bästa ever- Våra underbara två döttrar och tvillingarna i magen, 4 sanna Mirakel.

JAG ÄLSKAR DIG ANDRES!!!


Här förbereder vi inför vigseln, syster och brudtärna Karolina hjälper mig med klänningen


Vi lovar varandra evig trohet....




 KÄRLEK

Herr och Fru Gonzalez



Brudtärnorna är min kära syster Karolina (tv) svägerska Anna (th)
Brudnäbbarna är Felicia & Emma
Bestmen: Patrik & Andres bror Oscar


TIME FOR PARTY!


Mitt hjärta, Oscar, Emilio & Jag


We have a whole lifetime together, LOVE YOU!

 Vi har bra förebilder våra föräldrar som varit gifta väldigt länge.
Hugo & Elizabeth = 43 år 
Tuija & Raine = 34 år


NÅGOT ATT STRÄVA EFTER!


Hoppas bara att Andres orkar dras med mig så länge


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Ihania kuvia. ;)

2010-03-03 @ 08:13:12
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

Du är sååååå VACKER!!!!!!!!!!!



puss!!!

2010-03-04 @ 08:18:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback