FELIZ CUMPLEAÑO!!!!

Idag fyller Abuelo år!
GRATTIS!


Det var allt jag hinner skriva nu, jag har en snuvig liten Vanessa här i mitt knä som vill ta en en snabb vila... Stackaren hon sover inte alls bra på nätterna pga. snuvan... Hon har svårt att andas för hon är så täppt, nässprayen hjälper bara lite grann. Hon vill ju gärna ha nappen i munnen när hon sover, men då kan hon inte andas, sen vaknar hon av att hon inte har nån napp... Det hjälper inte heller att ha sängen lite upprätt eftersom hon ändå alltid lägger sig på tvären...

Hon är en liten kämpe, hon blir säkert frisk snart!


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Gratta från mig:) , hoppas bessa blir frisk snart .. Många pussar från mig.

2010-03-15 @ 10:52:05
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Jessica

Hej! Hittade hit genom FL! Läste att du varit inne på förlossningen med sammandragningar. Va skönt att de stannade av! :) Är själv mamma till en kille som föddes i vecka 26+5, 16 mars 2009!Så imorgon blir han 1 år! :) Du får gärna titta in på min blogg och läsa om vår berg och dalbana! Jag bloggade under "sista halvan" av min allt för korta graviditet samt hela tiden vi tillbringade på neonatalen! Hoppas dina killar stannar kvar i magen länge till! :)

2010-03-15 @ 22:16:20
URL: http://jessicaholmberg.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback