BuggyPod??

Hmmm... kan detta vara en bra lösning på vårt vagnproblem? Det är en sidovagn som man kan fästa på vagnen, och när den inte används så fäller man ihop den. Kanske skulle passa vår tvillingvagn?
Vad tror ni?

Om någon vet vart jag hittar mer info om den, och i vilka vagnar man kan fästa den, hör gärna av er!

Lite Info:

En suverän flexibel extrasits till det äldre eller yngre syskonet, lätt att sätta fast och koppla loss, eller fälla ihop på sidan av din barnvagn. Perfekt att lämna på dagis med det äldre syskonet och rulla vidare med med bebisen i singelbarnvagnen, ett alternativ till syskonvagn eller ståbräda, men mycket smartare och barnen älskar den. Sitsen är kompatibel med de flesta barnvagnar.

Buggypod passar barn från 6 månader upp till 3 , max. vikt på 15 kg.
Den har ett lätt aluminium chassi på 2,5 kg, 5 punkt bälte och fotstöd.
Sitsens egen bredd med fästanordning är 40 cm, men beroende på hur barnvagnens chassi ser ut blir oftast bredden mindre än så. På bilden ger sidovagnen en extrabredd på 28 cm.


Kommentarer
Postat av: Melina

Ja , asso jag har jue tumba gymnasium som tredje och fjärde val , så :) Haha jag älskar att sjunga , jag sjunger till och med på lektionerna som inte är musik :) Fast då brukar lärarna bli sura och skälla ut mig :P

2010-03-04 @ 22:43:32
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Melina

Mitt första val är john bauer frisör linje :)

inom estetisk så är det sång , asso sjunga och det :)

2010-03-04 @ 23:29:12
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: irini

hej Satu! Tänkte bara säga att jag tror inte att buggypod finns i Sverige, däremot har jag hittat en sida som man kan beställa den ifrån www.buggypod.com



Hoppas du har en fin dag med din fina familj! Kraam

2010-03-05 @ 08:43:27
Postat av: Satu

Hej Irini!

Va kul att du tog dig tid att kika in! =)

Jag såg precis att BuggyPod inte funkar med vår vagn... så himla typiskt :(

Har du någon idé eller tips på annat jag kan hitta på att komma iväg med mina 4 små?

Kram!

2010-03-05 @ 10:41:14
Postat av: Karolina nordling

Ja den hade ju varit bra lösning... Jepp ja hittade en väska till, till min samling, säg till om du behöver låna ifall du vill ha en vanlig väska ibland istället för skötväskan eller Nicole Mimmi väska ;)

2010-03-05 @ 14:53:28
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback