ang. NAMN FÖRSLAGEN

Ni anar inte hur glad jag blir när jag läser era kommentarer varje dag
Det är jätte roligt att få lite feedback på det man skriver, och då vet man ju att det finns folk som faktiskt läser min blogg också och kommer med goda råd och annat skoj 

Så kära bloggläsare- SKRIV GÄRNA HÄLSNINGAR OCH ERA ÅSIKTER LITE DÅ OCH DÅ! Det uppskattas verkligen!  (Och så får jag veta vilka NI är också, vilket är alltid kul!)


Jag har fått in några namnförslag från er, och mer vill jag ha!
Jag skrev ju att vi har nog våra namn klara redan ,men inget är spikat och klart ännu  Idag började Andres prata om namnet Alexander också, men då blir det ju "Alex"...  
Namnen som vi har i topplistan just nu är DANILO & JONATHAN.
Vad tycker NI om dem namnen???

Min bror tyckte att dem ska heta Kame & Tepa...  (smeknamn efter våra morbröder)   
Men jag tror att det var på skoj.... RIGHT?!

Donna: Jätte roligt att du läser!!!    Dina namnförslag var bra- Jag älskar också namnet Sebastian, men min brors son heter så redan. Hugo heter Andres egentligen, han yngsta son också (men kallas Micael) och hans pappa  Många Hugo i hans familj!  Men Hugo kommer att vara ett andra/eller tredje namn till en av pojkarna.
Nicolas har vi också tänkt på, det har varit en av favoriterna. Andres ville att Nicole skulle ha hetat Nicolas om det hade blivit en pojke, men som du sa, det kanske är FÖR likt Nicole?
Tusen tack för namnförslagen!

Vad tycker ni andra, låter Nicolas för likt Nicole?

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ville stefan ha Tepa & Kame? E de för att Dewin & Sebastian inte ska heta de längre?? Haha

2010-03-18 @ 19:26:50
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: paula

hej!



Min äldsta son heter Jonathan Nicolas, så dem tycker jag e jätte fina..=)

2010-03-18 @ 21:52:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback