VANESSA 1 ÅR !!!

Ett år har gått sedan vår lilla Vanessa "Bessa Enkeli" kom till vår familj. Vår lilla Enkeli är redan 1 år!

 VÄRLDENS FINASTE & SNÄLLASTE 1-ÅRING!
Inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar denna lilla människa, så snäll och helt underbar!
GRATTIS BESSA
!

Dubbel tårtan som jag gjorde igår morse...

 
 BLÅÅÅÅÅS!!!!

Stora syster Nicole smakar också lite tårta...
Puua & Mummu kom också över på en morgonfika. Dem var rätt så slitna av midsommar firandet igår, som pågick till småtimmarna...


På eftermiddagen kom Abuelo, Abuela, farbror Oscar, Emilio och Javi förbi med en massa presenter till båda tjejerna! Tack så hjärtligt för allt! Ni hade ju inte behövt köpa nånting...
Men TACK!!!!
 
Små bröderna får vänta ett tag till med tårtan... Men sen jäklar!
Puua håller på och gör en jätte snygg matstol till tvillingarna, en DUBBELSTOL!
Jag har sett den, men den är inte riktigt klar ännu, så jag tänker inte avslöja något med bilder, utan ni får se den sen när den är klar... Men den är superfin!!!!
Han gjorde ju en till Nicole också när hon döptes, han är jätte duktig!!!

Vet ni förresten hur denna dag började för mig? Efter en jobbig natt (med Danilo denna gång) så vaknade jag av en bar rumpa i mitt ansikte! Vanessas! Andres hade hämtat upp henne och då låh gon där helt nakenfis (eller "Korrefiis" som Nuke säger), och hade tagit av sig blöjan! Mysigt att vakna upp med en arshlock i facet!
Hon fyller ju år idag, så hon får , hehe....

Annars så har vi inte gjort så mycket mer idag. Ätit tårta, lekt, vart ute och gungat hela familjen... Jo, och såklart tittade vi på fotboll! Uruguay- Korea.
URUGUAY VANN! Med 2-1 !!!


Nu ska jag lägga mig på soffan och inte göra nånting. Bara vara.
Än en gång- GRATTIS VANESSA!
VI ÄLSKAR DIG!!!!
 


Kommentarer
Postat av: Melina

Heej gumman!

Bra själv då?

Ja självklart kan jag göra det. Jag har tid närsomhelst, när kan du? Jag jobbar jue, så kan hålle på med designen på kvällarna. Men du får skicka bilderna du vill ha så fixar jag allt :)



puss puss (:

2010-06-26 @ 23:52:59
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Tanna

Grattis Vanessa ! Låter som ni haft det underbart ! Kram Tanja

2010-06-27 @ 09:37:11
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis på 1 års dagen Vanessa!!! Kramar från Nathalie o Albin

2010-06-27 @ 18:52:50
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Anna Köhler

grattis till vanessa

2010-06-27 @ 20:10:36
URL: http://annakohler.blogg.se/
Postat av: Michelle

Grattis till henne en dag i efterskott :)

Har haft problem med vårt internet, blir helt galen när man inte hänger med!

2010-06-27 @ 23:44:06
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Anna Köhler

jorå vi mår bra har precis friat till sambon o fått ett Ja hehe

2010-06-28 @ 13:41:39
URL: http://annakohler.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback