Vad hände med våra synkade tvillingar?

Uruguay leder med 1-0 mot Syafrika! Wohoo!
Ja, vi håller alltså och kollar på fotbolls-VM. Heheh...

Tjejerna sover, Nicole har fortfarande feber, den har stigit till 38.6... kan det redan vara biverkningar från sprutan? Redan? (hon fick den i fredags) Hon fick lite alvedon, och somnade sen som en stock. Hoppas min lilla docka mår bra snart!

Pojkarna ligger och sover här uppe.. Jag undrar bara vad som har hänt med våra synkade tvillingar??
Nu är det bara "Vadå synkade?"... Dom äter inte alls på samma tider längre, så har det vart i några dagar.
Jag stoppar flaskan i munnen på "den andra" också när "den ena" är hungrig, men det har inte funkat.
Så när t ex Danilo vaknar och vill ha mat så får han flaskan, och så ger jag flaskan till Jonathan också, men han sover, han vill inte alls bli väckt, och han VÄGRAR att dricka. När Danilo är klar och har somnat så vaknar Jonathan och är helt plötsligt akuthungrig och ska ha flaskan på en gång... Zzzz.... Ni kan ju förstå hur mycket sömn det då blir för mig...
Jag är helt förundrad över en sak- att mannen bredvid mig inte reagerar på NÅNTING! Han sover som en ängel utan den minsta aning om vad som sker bredvid honom. Han hör ingenting! Jag blir så tokig, för ibland vore det verkligen guld värt att få lite hjälp! Speciellt när dem vaknar varannan gång och gnäller och vill ha mat.
Igår natt hade jag Danilo i famnen, han pruttade som en tok och hade magknip och jobbigt att sova.
(Dom båda blir tysta så fort man tar upp dem)
Då vyssjade jag med Danilo, och så vaknar Jonathan, och som sagt- han ska ha flaskan i munnen på en gång när han själv tror att han har vaknat. Fast han sover djupt kan han bara på en sekund börja gråta och vara helt desperat efter mat. Och så hände denna natt. Han började skrika, jag gav honom flaskan samtidigt som jag höll Danilo, och den glupska lille pojken dricker så fort att han inte ens hinner svälja, och då blir han förbannad.
Jag lägger ner Danilo, som inte alls är nöjd med min plan och gnäller för att han vill upp igen, samtidigt som Jonathan blir allt mer desperat. Båda gnäller och gråter, och så ser jag på Andres.
Sleeping like a  baby.
Hello!??? Jag kan inte förstå det där....

Nu gjorde Uruguay mål igen! 2-0!

Nu vaknade Nukke... stackarn... hon är jätte varm, fast hon sover utan tröja...
Vi hörs senare! Chao!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du dessa karlar kan sova oavsett vilket oväsen det är. Min sambo är exakt likadan. Blir skogstokig när han inte hjälper till när stora tjejen gråter samt lilleman är hungrig. Haha man ska kanske tänka ut ett sätt att få upp dom snabbt.



Kan tänka mig att med 4barn så behöver man verkligen den andra partners hjälp.

2010-06-17 @ 10:05:14
Postat av: Karolina Nordling

Ja tänk om de var så lätt att inte höra nåt och bara sova, de har det bra..för bra! Patrik var likadan, sparkade upphan varannan natt så att man själv fick sova nån gång,det behöver man!

Pusu beso, krafter till dig...

2010-06-17 @ 21:21:00
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: sofie Laura & Leo

Ja du de har verkligen inte Ha på känn att ngn unhe vaknar!!



Jonathan är som Leo var, skulle ha mat på en gång medans man hade 1 1/2 bredvid som blev sotis jämt

Du har ju 2 små att ta hand om så dig hyllar jag enormt

2010-06-17 @ 21:35:27
URL: http://kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: Erica

Usch, låter lite jobbigt! Visst är det komiskt att karlar har en förmåga att sova sig igenom allt.. jag tror dom hör men dom vill bara inte vakna ;-). Yannick har faktiskt blivit bättre, sen han var ledig förra året i flera månader, då tog han över nattmatningen på Alva och sen dess så hör han när dom vaknar om natten. kramar

2010-06-18 @ 12:00:09
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: munnu

Alltså vem förstår,hur mannen kan sova ,när det är full rulle i huset,inte jag iallafall. älskar dig satu, du är stark. Rakastan

2010-06-18 @ 16:12:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback