Dagen då jag flög som en vante

Japp, ni läste helt rätt. Jag FLÖG SOM EN VANTE denna dag.
Allt började när vi gick hem till Mummu och Puua i söndags för att sola, bada och leka.
Nicole hade varit i kiosken igen med Puua, Bessa och alla kusiner och köpt glass....
Allt var frid och fröjd med Prinsarna som sov och snuttade på sina nappar i vagnen...

Efter att Vanessa badat i poolen som Puua fyllt med vatten gosade hon med en kelsjuk Danilo

Nukke & Puua satt på filten och åt chips...


Poolen var full med barn som stojade och hade för sig, och det var ungerfär vid denna tidpunkt allting hände.
Jo, jag fick den briljanta idén att jag skulle slänga in Andres i poolen efter att alla barnen hade badat, ja, ni vet... med kläderna på. Men när jag väl försökte så kom jag på att han var liiiiite större än vad jag är, han rörde han ju sig inte en millimeter!  Så självklart var det JAG som flög i vattnet som en vante. Jag lovar att jag var 3 meter uppe i luften samtidigt som jag gjorde värsta skruvarna där uppe och jag hann t om tänka att det här kan sluta precis hur som helst. Det slutade med att jag dök i vattnet. Med kläderna på.


Alla hade iaf roligt åt det. Sånt här hör väl sommaren till, men jag ska komma på ett sätt at ge igen....

Här gungar Vanessa sin lillebror i gungan som vi tog upp häromdan. Den sägs motverka kolik, och barnen har ju haft ont i magen i flera dagar nu. Nu har vi börjat ge dem Minifom också. Bessa är verkligen så himla gullig, hon sa hela tiden: "Kiiiiikkkaaaa, kaaakkaaaa" och gungade honom.
Idag fick hon själv sitta och gunga på den också, och 5 minuter senare sov hon...


Kommentarer
Postat av: Melina

Om du vill så kan jag göra den åt dig, annars kan jag hjälpa dig och lära dig att göra egen :)

2010-06-29 @ 23:30:09
URL: http://meelajna.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback