SVAR ang. vagnen

Anna med ett änglabarn o 3 på jorden, skrev:
Köp en trillingvagn o en ståplatta..den äldsta tjejen kanske orkar gå mer än de yngre ;)
- Hej tjejen! =) Har inte hittat någon fin trillingvagn... Urban jungldes trillingvagn är så himla bred, den kommer man inte in nånstans med. För att inte tala om hur dyr den är. Helt galet!
Hur är det med dig/er då? Såg dig i centrum med barnvagnen, men du såg nog inte oss ;)


Anna, skrev:
Jag skulle satsat å den där alla fyra får plats.
sover inte stora tjejen fortfarande om dagarna?
kan ju bli svårt med den biten om ni är iväg och hon bara har stå bräda...
Vår dagmamma har en princip likadan vagn till dagbarnen och hon är supernöjd med den!
hon har fyra barn ( mellan 2-3 år) sovandes i den när de är iväg på nåt.
- Hej! =) Vad är det för vagn hon har? vet du vart hon har köpt den?

Min kompis Tini hjälpte mig att kika på vagnar från USA, men dem skulle ta ca 10 000 kr för en vagn som kostar 4000, bara för att få hit den! Helt galet, så jag vet inte hur jag ska göra. Får nog kämpa med vår dubbelvagn då....

Till er andra som har svarat skriver jag svar på era bloggar ;)


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Har dig på bloglovin :) Michelle (mammasnovalie.blogg.se) visade mig din blogg och jag blev fast. Måste säga att jag är sjukt avis på att du är så himla snygg och fräsch med så många små barn, själv har jag två och ser ut som en fläskpadda med rufsigt hår ;P

Är fascinerad över hur du klarat alla graviditeter så tätt, jag har tio månader mellan mina barn och andra graviditeten var ett rent helvete kunde inte gå utan kryckor knappt med dom heller, så mycket vatten i kroppen så det tryckte mot hjärnan och kunde knappt röra mig för alla foglossningar.

Hade det inte varit för det så hade jag nog velat he en till snart men min kropp fixar inte det :/ får vänta ett par år.

2010-06-09 @ 23:27:08
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ska ni inte ut på längre bravader så funkar kanske syskonvagn ståbräda och bärsele, inte som heltids lösning kanske men när du absolut måste gå själv någonstans som inte tar lång tid :)

2010-06-10 @ 00:53:29
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Therese

Hittade den här: http://www.blocket.se/alvsborg/Fyrlingvagn___trillingvagn_27777827.htm?ca=11&w=3&last=1

2010-06-11 @ 09:44:23
Postat av: Pernilla.

Hittade en vagn på blocket för 4 barn! http://www.blocket.se/alvsborg/Fyrlingvagn___trillingvagn_27777827.htm?ca=15&w=3&last=1

2010-06-11 @ 12:00:05
Postat av: Pernilla

Även http://www.blocket.se/gavleborg/Tvillingvagn_trillingvagn_syskonsits_27862342.htm?ca=15&w=3



Om ni absolut inte vill ha en ny då! ;)

2010-06-11 @ 12:02:02
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback