Snart till ambassaden...

God morgon!
Sitter här vid datorn med en pruttig Danilo i famnen, Jonathan sitter på babygungan som vi tog upp från förrådet igår. Tjejerna ger pojkarna gärna fart, ibland lite väl högt...
Nicole & Vanessa sover fortfarande, det blev visst ganska sent igår. Men snart får dem allt vakna, för finska ambassaden stänger kl 12, och vi måste fixa pass till Bessa nu när hon har fått ett finskt personnummer också!

Jag bjuder på några bilder tagna från nån dag sen ;)
Jonathan & danilo redo att ta sig an dagen!

Vår "Tjockis" Danilo

Jonathan tittar på tecknat från sin baby-sitter


Jag tittade precis på väder prognosen, och det såg väldigt lovande ut! MYCKET sol och värme den närmsta veckan! Kan det blir bättre?
Igårkväll kom Patrik & Patricia över för att titta på fotbollsmatch, och då passade jag & Patti på att skriva vår "Shopping-lista" inför resan. Nu gäller det bara att gå och shoppa! Hihihi.... Ska bli jätte roligt!
Jag längtar tills vi åker!!!

Läste också om mordet på en 37-årig 4 barnsmamma som blev mördad här i Haninge... Usch, så hemskt... :(
Men nu har dom iaf gripit en man misstänkt för det, så han inte springer ute som en fri man längre.
Undrar vem det var? Tänk om man kände/visste vem hon var....? Jätte läskigt tycker jag, och stackars de 4 barnen som blev utan sin mamma nu...

Nä nu ska jag byta blöja och klä på min lilla "Danonino", sen ska jag kika till tjejerna.

Upp och hoppa med er, ute skiner solen, njut av varje stund medans den är här!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad stora dom har blivit dina småkillar :-). VIlket datum åker ni utomlands? vi åker den 27 juli.. längtar mycket nu. Men vi flyttar uppåt om bara 3 veckor.. shit va tiden går fort. Vi tänkte hinna med att gå på kolmården innan vi flyttar.. har bott här så många år men inte varit där... lite pinsamt :-) kramar

2010-06-28 @ 12:56:14
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Taru

Söta dom är pojkarna! Helt bedårande!

2010-06-28 @ 20:48:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback