LOOOSERS!

I torsdags kom Patrik och Patricia till oss och skulle kolla på VM med oss.

Vem som än spelar så är det Uruguay som gäller här hemma!


Jonathan gosar med sin storasyster Patricia

Baby byte, Danilos tur att mysa med sin syster! :)

Efter matchen spelade vi kort, ni vet... det spelet som jag vann förra gången?? Ett välidigt roligt spel förresten, men jag vet inte vad den heter?
Patti, du kanske vet? Vi spelade 2 gånger- första gången vann Andres. Och gissa vem som vann andra spelet då??
Me, me, meee!!! Hihihi! LOOOSERS!
Jag lovade att tillägga att LAGET vann också, dvs jag och Patricia. Wohooo!


Det var en jätte trevlig kväll, vi pratade mycket om resan vi ska göra tillsammans, och jag längtar efter att få åka!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va stora killarna ser ut!! Tänk va dom har vuxit mycket :-) kramar

2010-06-20 @ 10:58:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback