Knas med min blogg?

Har hört från flera som besöker blogget att det kommer upp en lösenords förfrågan när man kommer in?
Hmm... Jag har inte bytt namn på min blogg, och jag har INGEN lösenord, så detta måste jag kika närmare på, men jag har ingen aning varför det blir så...?

Jag ska försöka kolla upp varför det blir så, men ni kommer ju ändå in här, och det är huvudsaken!
Jag ber om ursäkt för detta iaf... Och tack för att ni sa till!


Passar på att slänga in några bilder från igår också!
Los Monos, ute på vår gård 

Vår lilla data-nörd Nicole...  Hon ska bara sitta vid datorn och kolla på bilder hela tiden...

Nu ska jag gå och äta vattenmelon! Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback