....................

Dagen började med gnäll från Nicole... *suck* OK- jag förstår att man är extra trött och hängig när man är sjuk, men hon gnällde om allt och ingenting. Patrik, Patricia, Fellu & Nakki cyklade till vår gård, så vi mötte upp dem där. De lekte och gungade, och sen gick vi till grillen och åt. Både Nicole och Vanessa åt (dem har inte ätit bra på flera dagar) Bessa kastade lite mat åt fåglarna och tog mat från Dewins tallrik i smyg. Meningen var att vi skulle ha följt med Andres till Fittja, men Nicole var så gnällig och jag kände mig inte som man ska, så jag gick hem med barnen och sov middag. Det behövdes verkligen eftersom jag drömde mardröm efter mardröm i natt och kunde inte alls sova. Jag vaknade av gråten i halsen flera gånger, drömmarna har följt med mig hela dagen, så jag har inte känt mig så bra alls... Nicole behövde visst också lite sömn, hon sov i TRE timmar!
Sen åkte vi till Patrik & Patricia för att fixa deras disk och tvättmaskin innan vi åkte och handlade.
Vi köpte med oss McDonalds, och sen var det bad och sängdags för tjejerna.
Efter att jag lagt dom så badade jag med pojkarna också, som nu ligger och sover.... Mina små prinsar...

Jag tänkte lägga fram lite ost och kex, men Andres verkar inte vilja komma ut från badet, och klockan tickar på, så jag tror att det får bli imorgon då...

Blää, jag har glömt tvätten i torktumlaren kom jag på nu... det är bara att börja vika tvätt... Roligt...
Zzzzzz

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback