Vår DATE! :)

I torsdags bjöd Andres mig på date, bara han och jag!
Mamma & Pappa tog emot våra busungar med öppna armar, som vanligt.
ÄNTLIGEN skulle vi åka och äta middag tillsammans- BARA MITT HJÄRTA OCH JAG.
Det var en evighet sen man gjorde något själva ihop. Och sånt är ju jätte viktigt också, bara koncentrera sig på varandra. Jag måste erkänna att jag var lite nervös. Dumt, men jag var det...
Jag tänkte "Vad ska vi prata om?" Vi är inte alls vana vid det här!
Jag vill inte vara en av dem som går på date och BARA pratar om sina barn...
Men det här gick hur bra som helst, och all nervösitet släppte på en gång, och vi bara njöt!

Vi åkte till Jimmys Steakhouse, vår favorit restaurang, och åt jätte god mat!
Den restaurangen kan jag verkligen rekomendera!
Vi hade jätte mysigt med tända ljus på bordet, god mat och underbar sällskap.

 TACK MUMMU & PUUA FÖR ATT NI GJORDE DENNA KVÄLL MÖJLIG!
Andres- Jag ÄLSKAR dig så mycket att du aldrig kan föreställa dig det...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va mysigt!! Skönt att ni tar hand om varandra och inte "glömmer" bort den andra för alla barnen. Ni har en underbar familj! Kramar

2010-06-13 @ 21:40:58
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

va gulligt man behäver sånt me egentid

2010-06-14 @ 10:22:49
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du facebook???



hur går de me vagn letande??

2010-06-16 @ 05:57:40
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback