Återbesök i Huddinge

Idag var det dags för pojkarnas återbesök i Huddinge.

JONATHAN- 3290g
DANILO- 3750g

Oj vad dem har gått upp i vikt sen vi var på BVC, och det var ju inte alls länge sen?!??
Sedan var det läkarkontroll och allt var bra, pojkarna är så fina så! :)
Nu behöver vi inte åka dit nån mer gång, jippieee!

Efter besöket gick vi och åt, och ingen av oss gillade maten. Helt smaklöst. Nu så är vi hemma, Vanessa sover nere i sitt rum, medans Nukke somnade på soffan. Tog tempen på henne igen eftersom hon verkade så varm, och den visade 38.2... :( Nu ligger hon där med rumpan i vädret och sover djupt, trots att Jonathan gråter bredvid. Andres tittar på fotboll med honom medans Danilo snuttar på sin napp i resesängen här bredvid mig.
Jag ska också ta och sova nu, det har vart en lång natt...  Jag somnade t om i bilen på väg hem. Heheh... Ha en dag allihopa, och skriv gärna en liten häslning ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Eva

Va härligt att killarna växer så det knakar. Jag VET hur skönt det är när man är FRI från neo. Det är något att fira att ens barn är så friska att dom inte behöver fler kontroller. Så ett stort grattis på det stora steget. Nu är det bara Bvc besöken som ska göras.



Ha en skön dag, tråkigt att stora tjejen har feber speciellt nu när solen visar sig..



kramiz



Eva alias Peva83 på fl

2010-06-16 @ 15:04:44
Postat av: Tina Wedin

Hej



Jag såg just din tråd på FL och jag tycker ni ska åka utan de små. Era barn kommer ha det bra, så länge ni litar på barnvakterna så är det inga problem.



Lyssna inte på alla på FL, många skriver saker bara för ja jag vet inte..



Jag tycker ni ska åka och låta de små vara hemma, som du skrev dom sover ändå typ jämt och har ingen nytta av varken sol, bad eller god mat som de äldre barnen får. Ni kommer säkert också känna er ganska låsta med 4 barn då de minsta är så små.



Inte tar dom stryk över att vara hemma..kanske tar mer stryk av flygningen, värmen..mer mottagliga för sjukdomar (trivs ju bra i värmen)..



/Tina

2010-06-16 @ 15:12:48
URL: http://www.tinawedin.se
Postat av: Johanna Pirttikoski

Hej Satu!

Jag träffade Henna i helgen och hon berättade om dig och alla barnen, så nu har jag suttit här och läst i timmar! Du har verkligen fina barn och jag är så glad för din skull!

Imorgon ska jag försöka hinna med att läsa lite mer! Ta hand om dig och familjen! Många kramar, Johanna

2010-06-16 @ 16:24:41
URL: http://ivegottheworldinmyhands.blogspot.com
Postat av: Taru

Stora grabbar snart ju :-)



Krama Nicole från oss!

2010-06-16 @ 19:38:53
Postat av: Nathalie

Men oj va stora pojkarna har blivit!! Skönt att dom växer så bra. Hoppas Nicole blir feberfri snart. Nu ska jag gå o sova men ha det så bra, God natt! Kramar

2010-06-16 @ 21:46:50
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback