Tunisien -Del 3-

Första natten på hotellet gick sisådär för min del. Alla andra somnade som stockasr efter vår långa resa, jag borde också ha gjort det, så trött som jag var, men jag kunde inte. Musiken från showen var jätte hög och när jag väl hade somnat så vaknade jag av att jag frös pga. fläkten, det var något knas med den, man kunde inte ändra graderna på den, så det blåste ut iskallt luft. Resten av nätterna stängde vi av den när vi kom in för att sova.
Sen vaknade jag ofta, och jag tror att det var för att jag tänkte på pojkarna, mina fina underbara pojkar... Vi ringde dem flera gånger varje dag, smsade och fick bilder. Första veckan var dem hos Abuelo och Abuela, och den andra veckan hos Mummu & Pua. Dom hade blivit riktigt bortskämda med att vara i famnen iaf ;)
Andra natten gick mycket bättre, Nicole & Vanessa dande med i minidiscot (som de sen gjorde varje kväll) och vi la oss någorlunda tidigt. De första dagarna blev jag och Patti rejält bitna av myggor eller stuckna, eller vad man nu säger? Mest på benen, men jag var biten 3 gånger i ansiktet också... jätte fint... och överallt kliade det som f*n!
Så när vi klagade hos dem en kväll så kom dem in och sprutade en massa myggmedel när vi skulle sova, jag höll på att hosta ihjäl, Hello- de tänkte gasa oss med myggmedel!

Några bilder på de första dagarna....
Jag & mitt hjärta vid poolen (som ni ser så har myggorna attackerat mitt ansikte...)
 
En dopp i havet!

Jag solar lite...

Bygger sandkakor

Klockan är tre, det är dags för GLAAAASSS!!!

Nicole äter melon vid poolen.... Det är livet!

Andres och jag testar kameran under vattnet!

Jag måste ju visa mina konster också! Hahahahah

Bad Prinsessorna

Nukkes nya "kamera smile"

Glada Enkeli


Nu måste jag avsluta för idag, sängen kallar... Natti, Natti!


Kommentarer
Postat av: camilla

heeej..välkommen hem..



hoppas att ni haft det trevligt o mysigt där borta..



jo här är det bra lite småsjuka barn bara..dom 2 näst minsta har ögon inflammation o den minsta börjar få..så det är lite gnälligt..men det förstår man ju när det kliar hela tiden..



idag har vi varir gifta i 1 år..tiden går såå fort..



ha en trevlig kväll

mvh camilla

2010-08-01 @ 19:33:54
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Tanna

Välkommen hem ! Ser ut som om ni haft det helt underbart !! Härliga bilder.

Kram Tanna

2010-08-01 @ 22:31:39
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Taru & Prinsessorna

Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! :-)

2010-08-02 @ 06:48:49
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback