Shopping & annat skoj

Tidigt imorse landade min syster och Peter till Grekland där dem ska vara i en vecka.
Själv åker vi om 12 dagar, i can´t wait! Vi fick en lapp hem idag om att Vanessas pass är klar, men vi hann inte hämta den, så det gör vi på måndag istället. Samtidigt fick vi en lapp om att pojkarna har fått sin finska personnummer, fast vi inte bett om det? Men lika bra, så man slipper det krånglet när det är dags för dom att få pass. 1475 kr för ETT pass? *HUH!*

Idag har vi hämtat min Mamma från Sigtuna, Mälargården. Nu är de 19 vilo dagarna hon var där slut.
Hon visade oss runt på stället och det var så fridfullt allting. Det bästa var ju poolen dem hade inomhus där dem hade gympa.

Fontänen utanför.


En egen midsommarstång

Efter vilan tog jag med mig tjejerna och mötte upp Patti och gick till Handen för att shoppa inför resan.
Jag köpte en jump-suite till mig & Vanessa, två bikini överdelar, Bikinis och badräkter till tjejerna, body peeling osv.
Tiden gick så himla fort, vi hann inte ens gå in överallt där vi skulle, så vi tar en ny shoppingdag snart.
Vi mötte upp Andres där med Prinsarna (dem hade vart hemma och tittat på Brasilien-Holland) Han tog med sig Nicole och åkte till Mummu & Puua. Affärerna stängde, så vi var illa tvugna att gå hem... Hehe... Men först stannade vi av på McDonalds och köpte mat till Vanessa, och sen gick vi till Puua och Mummu där dem spelade boule.
Förresten så är Nicoles ögon lite bättre nu, hon har fått ögondroppar för sin ögoninfektion, stackarn... hon gillar inte alls dropparna... men det blir bättre!

Puua tycker om att gräva ner Bessa Enkeli i sanden.
Hon tycks inte ha något emot det heller...


Sen hem och bada, lite lek, välling, och i sängs. Båda sov bara ca. 40 min idag, så det var lika bra.


Herregud vilken RYSARE Uruguay matchen var!
 Jag hade köpt med mig Grill chips och Cola med jordgubbar i Handen som jag tänkte äta medans vi tittade på matchen, men icke. Vi var alldeles för nervösa för att äta något överhuvudtaget. Jag var mest nervös för Andres skull, han är så inne i det här. Så det var superbra att Uruguay vann (också för husfridens skull)
Men självklart hejade jag på dem! Det här är riktigt stort! Nu kan dem bli sämst 4:a i hela VM.
DET ÄR INTE ILLA!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

HEJJA HEJJA :D Kollade på matchen :P Riktigt spännande.



Kram på er

2010-07-03 @ 01:53:39
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Erica

Varför är hennes pass då dyrt? Tors kostade 400.. det tyckte jag var dyrt :-) kramar

2010-07-03 @ 13:10:52
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback