Mitt i packning och städning

Sitter här ute på balkongen och tittar på när tjejerna badar, samtidigt som jag fixar mina naglar.
Jäklar vad varmt det är! Inne är det likadant... vi har ingen flekt.
Men man ska inte klaga! Snart är hösten och den långa vintern här, och då lääängtar man tillbaka till dessa dagar.
Igår var det 42 (!!!) grader varmt i Tunisien! Cheeezuz, säger jag bara. Där ska vi tillbringa dagarna i poolen och stranden, ta en dopp precis när man känner för det. Vi har 0 meter till stranden, jätte fina pool områden och jätte fint hotell, så det ska bli superskönt!

Ja, packningen går det inte sådär jätte bra med. Tjejernas grejer är packat och klart, pojkarnas likaså. Känns så konstigt att packa deras deras grejer, och dom ska inte ens med... :( Men 42 grader varmt säger väl mycket?
Mina & Andres kläder ligger på golvet, för vi upptäckte att resväskan som vi fick låna är för liten för våra grejer...
Så nu ska man hitta en större.
Ni hör ju att det är en hel del kvar att göra, och klockan tickar på.

På eftermiddan kommer min kusin hit, hon tycker att det ska bli jätte skönt att komma bort och vara här hemma hos oss i 2 veckor i lugn och ro.

Nu ska vi in och leka, jag har lite att göra, bara Andres kommer hem så kan jag ta tag i det...

P.S Det är verkligen inte Bessas bästa dagar just nu... Igår fick hon en fjärrkontroll i ögar så den svullnade lite och blev blå, och nu slog hon huvudet i bordet så hon fick en blå bula... Stackars mammas lilla Bessa Enkeli.... :(
Det har inte varit så bra dagar för nån, ser det ut som- Andres fick värsta tandvärken igår, hela kinden svullnade upp, så han fick åka till tandakuten och fick penicillin för det, idag var Patti hos läkaren för hon, precis som jag också haft ont i halsen, det var halsfluss och hon fick antibiotika... Hur kul låter det?

Jag skriver mer ikväll, när allting är packat och klart! Chao

Kommentarer
Postat av: camilla

hej hej ..

jo det är bara bra här..

har haft massor med blixt och oska inatt så alla barnen utom 1 har sovit hos oss fniss

ännu mer ska det komma idag..



ville önska er en trevlig resa innan ni åker hihi

hoppas ni får det trevligt..



är inte ett dugg avensjuk..ler..

ta mycket kort så man får se när ni kommer hem..



ha en bra dag

mvh camilla



2010-07-13 @ 12:37:00
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Så lite =)

2010-07-13 @ 18:19:44
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Hoppas ni kan verkligen njuta av tiden ni är där, för tiden går väldigt fort. Pusu Beso

2010-07-18 @ 20:25:21
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback