I talk and talk and talk, and nobody listens....

Idag var min röst borta när jag vaknade. Varje ord jag sa skar i halsen som knivar, men framåt dagen blev det bättre, jag hade inte ord, men ingen hörde något jag sa....
 Flera gånger har jag stått och sagt något till något, men dom hör inget.. Det "roligaste" äär när jag ska säga till på skarpen till Nicole, då kommer det bara fram pipningar, så vem tar mig på allvar?


Dom bara skrattar och frågar flera gånger, "Vad sa du, sa du något??" Sen har alla jätte roligt åt det.
 Hahaha, jiiiiitte kuligt.  Men det blir nog bra snart!
Då jäklar ska dem höra mig igen! Hihihi....

Några bilder får ni här!
I torsdags (som jag skrev om) var vi ute och lekte och hade Mummu som sällskap.
Här äter Nicole sin goda glass

POOLPARTY!
Framåt kvällen var det så varmt att jag gjorde iordning poolen till tjejenra så att dem kunde bada och så fixade jag lite gott åt oss, vi hade en riktig mysig poolparty!

Sen kom även Patrik och Patricia med Felicia, Dewin och så hade dem lånat med sig mina brorsbarn
Emma & Sebastian. Huset Fullt!
Patti & Jonathan

"Tjockisen Danonino" Hihihi...

Dewin ville också ta sig en dopp med tjejerna
Inte Sebastian.... :)

På kvällen var vi helt slutkörda, Nicole & jag somnade på soffan....

Ja, det var några bilder från torsdags, jag ska skriva mer, men idag hinner jag inte. Gotta go!

Kommentarer
Postat av: Linda

men gumman då:)tappa rösten har jg gjort ett antal gånger så jag vet hur frustrerande et är!! Det är viktigt att INTE FÖRSÖKA PRATA!!! Låt det ge med sig för det gör det:) honungste!!!



Vilket mysigt poolparty!! Detmåste vi ha tillsammans snart..bara jag kan böja på knät igen:)

2010-07-10 @ 23:16:32
Postat av: Erica

Va fina barn du har gumman! Ni ser ut att ha så mysigt, varje dag blir till en liten fest. Precis så försöker vi oxå leva, att njuta av varje dag och bara må gott. Hoppas ni får en underbar resa! Ska tänka på er. Vi kommer att åka när ni kommer hem ungefär.. kramar

2010-07-11 @ 14:34:02
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: emma gilbertsson

krya på dej!!!

2010-07-11 @ 16:16:29
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu såg jag att Danonino hade den snygga nappen i munnen!!! BRA DÄR CUTIE!!! hihihihihii



2010-07-13 @ 02:12:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback