5 dagar kvar!

Halloj!

Det börjar närma sig nu... Jag har bestämt mig att jag ska vara klar med packning och städning och allt annat redan på Måndag, så jag kan relaxa den sista dagen, som jag misstänker ändå blir lite hektiskt...
Jag ska tvätta rent allt och storstäda innan vi åker, för då kan man slappna av på semestern och slippa allt det där när man kommer hem. Då har man ju ändå en massa tvätt...

Min kusin ska ju bo hos oss dessa veckor då vi är borta, så hon ska komma hit redan på tisdag...
Det känns ändå bra att hon är här och tar hand om vårt hem  så vi vet att den står kvar när vi kommer, hehe....

Så idag är det fredag... Vi ska iväg snart och handla present till Sebastian som fyller 5 år på söndag, men kalaset är imorn. Självklart innan fotbollsmatchen (de tänker på allt) Uruguay spelar mot Tyskland om 3:dje och 4:de priset.
Det känns som att man inte fått någon sömn alls inatt...
Efter att vi lagt tjejerna igår (Nicole la sig vid halv elva...) så började vi kolla på en av filmerna som vi hyrde- Farsan.
Det var jätte bra!
Det var jätte länge sen vi hyrde nån film pga. VM, så det var jätte mysigt.
Vi gick ner och la oss vid 1- 1.30 och då precis när vi höll på att somna så hostar Nicole och ropar på mig, jag går in til henne och då spyr hon ner ALLTING. Det var bara att duscha av henne och byta lakan... och då vaknade ju förståss Bessa också och såg ingenting pga. ögon infektionen, så Andres droppade koksalt.
Idag verkade det vara bättre.
Sen somnade vi till slut, och då vaknade ju såklart Jonathan som sovit som en stock hela dagen.
Dom kör det där i skift, de busungarna. Danilo hade dagsskiftet igår, han var vaken i stort sett hela dagen och ville bara vara uppe i famnen samtidigt som man knappt fick liv i Jonathan.
Jonathan tog över nattskiftet och var inte alls sömnig. (Konstigt när man sovit bort hela dagen!??) Och då sov Danilo... Jag gillade nog Danilos skift mera, eller något mitt emellan...
Vi ska försöka ha dem båda vakna nu på kvällarna ett par timmar åtminstone, så att dom sover gott på natten.
Och förhoppningsvis även vi...

Ringde precis min syster som är i Grekland nu, hon har varit där i en vecka med Peter och idag kommer dem hem.
Dom hade haft det jätte bra, och väldigt varmt. Skönt att kunna doppa sig i poolen eller havet när man än önskar! Snart kan vi också göra det...

Nä, nu ska jag gå och titta till tjejerna, dem sitter i lekrummet och leker med pärlhalsband och Bessas favorit sak- En tusenfoting! Hihi...

Höres sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en jätte fin familj och 4 små sötingar ! Och så är du världens bästa mamma , barnen har tur!

2010-07-09 @ 21:51:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback