Tack för god mat, tårta och sällskap!


Ikväll var vi bjudna på middag hemma hos Abuelo & Abuela.
Mmm, va god mat vi fick! Kött och egen gjord potatis sallad :)

Nicole satt mest med Melina i vardagsummet och tittade på Pippi och åt popcorn. Hon gillar verkligen att vara med Melina, annars är det bara "Mamma, Mamma" som gäller när vi kommer dit. Om inte hennes kusin Emilio är där såklart. Vanessa satt och åt tårta och hade roligt med sin lilla Pippi mjukis som hon hade med sig.

Nu är vi hemma, tjejerna sover, och jag passade på att sitta lite vid datorn och tänkte på min syster och hennes pojkvän som befinner sig i Thailand just nu... Jag är inte alls avis på dem som får ligga på kritvita stränder och sola och bada i 31 plus grader... Jag ligger hellre här i snö drivorna där det är - 18 grader!!!! Brr! NOOOOOT!
Ingen risk att man bränner sig här direkt....

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: munnu

hih osasimpas laittaa isse ha en bra dag pussaa likkoja.kram

2010-01-30 @ 08:49:51
Postat av: munnu

Tack för en trevlig kväll Satu och Aatu.Vägen hem var välligt hal,gissa om vi skrattade,,,hih

2010-01-31 @ 12:04:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback