NAMN FÖRSLAG?

God morgon! Igårkväll kom Mummu och Puua hem till oss för att umgås och titta på Robinson finalen. Det är alltid kul när dem kommer och hälsar på, och Nukke får ju en lekkompis (Puua) att busa med.

Vi pratade om olika namn till bebisarna jag har i magen. Vissa namn förslag var bra, andra mindre bra... :-/ Hehhe...

HAR NI NÅGRA NAMNFÖRSLAG ?? (Två pojknamn) Skriv då gärna till mig! =)

Idag skulle min barndoms kompis Heidi komma över med sina två barn, så att barnen kan leka och vi kan "catch up" lite, vi har inte träffats sen hon födde sin son David. Men- hennes dotter Rebecka som är två år blev sjuk, så vi får skjuta upp på träffen. *Krya på dig Rebecka*! :)

P.S Vad tyckte ni om Robinson finalen? Vann rätt man?

Man undrar ju vem av dem är busigast...? Jag skulle gissa på Puua!Goooos!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback