Hello, Hello!

God morgon!

Igår var vi på Tjejkväll, och det var kul att träffa alla  Det var länge sen. Nicole var såklart med  Vanessa hade myspys med Andres så länge. Såklart när jag lockade mitt hår med locktången så brände jag mig i halsen med den... Idag ser den ut som ett sugmärke- Men det är det alltså INTE!
När vi kom hem så hade Andres fixat baguetter med salami och honungsmelon och en massa annat gott  (Jag har varit jätte sugen på Honungsmelon under denna graviditet, och choklad... =Mindre bra)
Det var en riktig myspys kväll- förutom Finland - USA matchen... Vilken katastrof match! USA vann över Finland med 6-1....  Håll tummarn att dem har skärpt sig till Bronsmatchen...
Fick höra en rolig nyhet igår också, vår tjejkompis Tiina är GRAVID!!!
GRATTIS Tiina & Jarmo, och såklart Nea som blir stora syster också!!!!!

Dom är fortfarande chockade över beskedet, men allt kommer att gå superbra!


BARN SÄGER DE MEST ROLIGA SAKER....
Igår sa Nukke något väldigt roligt igen. Barn säger verkligen de roligaste sakerna!
Hon låg på soffan medans jag höll på att byta blöja på henne, Vanessa som satt bredvid henne ramlade omkull på soffan och landade precis vid Nukkes ansikte och började gråta. Nuke vände sig mot henne och klappade henne försiktigt på ryggen och sa omtänksamt:
"Vad hände Bessa? Oi, stackars barn... Stackars Bessa....."


Gissa om jag höll på att kissa på mig av skratt?! Vart har hon fått det där ifrån?? Hahaha....


Ikväll har Peter en STOR fest i sitt hus, det blir ca. 60-70 pers och festen sägs hålla på läänge. Ett riktigt PARTY alltså. Få se om vi kan gå dit, om vår käre barnvakt Puua vill komma och ta hand om tjejerna i ett par timmar (efter att vi lagt dem) men det är visst en stor pokerturnering samtidigt, så vi får se hur det blir med det... Men det vore jätte roligt att gå dit
 

Snart har min mamma och hennes alla syskon mötet om Mökkis framtid... jag tror att dem har redan bestämt sig allihopa...  Jag hoppas att vi hinner åka dit med barnen innan den blir såld.

Nu ska jag ringa till Puua, jag måste ju hålla ett öga på honom nu när inte Mummu är hemma, se till att han får mat osv


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Säg till Pua att han måste faktiskt ta hand om sina barnbarn ;)

2010-02-27 @ 12:23:29
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Melina

Hehe okeej (:



besos

2010-02-27 @ 13:34:36
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Linda och Melina

Tihi, va söt hon är den där lilla Nukke:

Kan tänka mig att det lät jättegulligt nät hon sa det! Längtar tills min skrutt kommer med roliga kommentarer!

Bra att nån ser till pappsen när mamma är borta;) Du är snäll du:)

Så du är på fest nu och svänger dina lurviga eller? tihi, skoja sig nara lite! Hoppas du har det bra, oavsett vad du gör!! Miss you cutie!!! Ciaooo bella

2010-02-28 @ 00:38:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback