Snö och ÄNNU mera snö......

SNÖ OCH ÄNNU MERA SNÖ...
Ute fortsätter snön bara falla... Det har kommit huuur mycket snö som helst här, och det verkar inte alls som att våren nånsin ska komma... Jag längtar till sol och värme nu! Vill kunna vara ute! Snön är bara jobbig när man är i Nicoles ålder, hon kommer ju inte ens fram med alla sina vinterkläder och med snö upp till knäna.

Dagen började med att Vanessa babblade "Papapapapapa papa" i sin säng halv sju på morgonen... Andres som redan var vaken och tittade på hockey OS hämtade upp henne. Jag hörde henne fortsätta babbla uppe på soffan, så jag gick in i Nicoles rum och la mig bredvid henne. (Hon brukar vakna så fort hon hör Vanessa) (Tur att hon har en stor säng nu) 1 1/2 timme senare vaknade jag av att en pigg Nukke låg och tittade på mig och smekte min kind med sin lilla hand... KÄRLEK. Hon är helt underbar den lilla dockan

Senare på morgonen kom min syster Karolina, hennes två barn och Puua och hälsade på oss.
Det blev full fart i lekrummet! Dom hade disco med "Sjörövar Fabbe" låten...

"Shellu" & Nukke dansar och sjunger! 



Dewin rockar på som Sjörövare



Dewin har förvandlat vår lilla Docka till en Sjörövare



ÄNTLIGEN fångade Karo Vanessas nya blick med kameran...
(Undrar vad hon tänker på när hon tittar sådär....?)
Mamman Enkeli



Sedan gick åkte vi till Handen Centrum hela gänget...
Det hade kommit huuur mycket snö som helst, och ser inte ut att sluta komma mer heller....



Ikväll var jag, Andres och tjejerna och åt kinamat i stan, och sen skyndade vi oss hem igen i denna storm! Brr va kallt det är! Va skönt att kunna komma hem och ta ett skönt varmt bad när det stormar ute så....


Kommentarer
Postat av: karolina Nordling

Haha joo seon kyllä hyvä kuva siitä jöpökästä... ;)

2010-02-21 @ 00:07:20
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och Melina

Ja, en sån här vinter har vi nog aldrig haft...nu får det f-n va nog! Fast o andra sidan, när vi intehar någon snö är man missnöjd med det också:) Men just nu längtar jag till sommaren!! Doften av nyklippt gräs och grillad mat!!! yummi!!!

Man behöver inget gymkort när det är så här mycket snö iaf:) Om man nu orkar ut vill säga:) Men barnen ser ju ut att ha roligt på bilderna iaf, det är väl ändå det som räknas:)

2010-02-21 @ 00:21:28
Postat av: Satu

Sweetie- Ja, iaf de äldre barnen, Nicole e glad i typ 5 minuter, sen tycker hon att det är nog! =)

Jag håller med, nu får det vara nog med snö!!

2010-02-21 @ 20:04:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback