God Morgon!

God morgon!

Nu har flickorna sovit i sina egna sängar första natten, och det gick faktiskt bra!
Nukke vaknade inte en enda gång inatt =) Nattningen gick också bra, jag låg bredvid henne och läste några Nalle Puh sagor och sedan låg jag där tills hon hade somnat.  Jag skulle räkna ner från 100 och sen gå från rummet tänkte jag, men jag somnade visst jag också  Så skön var hennes nya säng!
Vanessa sov också bra, men det gör hon ju alltid ändå


PUUA KOM PÅ BESÖK!

Ikväll kom Puua över, och lekte/busade med tjejerna. När jag sa till Nukke att Puua är på väg hem till oss, så sprang hon till brevinkastet, lyfte på locket och kikade in och ropade "Tilipitappi tööö!" (Det är Puua & Nukkes grej) Sen satt hon där på mattan vid dörren och väntade på honom...



Puua försöker lura Nukke att han är en gammal gumma....



Fika dags!



Nu ska jag gå och fixa & dona lite, Vanessa sover sin lilla tupplur, Nukke leker och Andres badar


Kommentarer
Postat av: Erica

VIlken fin blogg du har.. jag undrar hur du får så fin text som rubrik? och dom fina bilderna där uppe. Jag har bara en mall som fanns.. är inte så duktig på sånt där dock :-). kramar

2010-02-12 @ 14:34:39
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Dom är så söta dina prinsessor! Tänk att du ska få två till små kottar.. underbart!

Det känns jätte spännande och kul att vara tvåbarnsföräldrar... men lite jobbigt nu när jag inte kan lyfta Alva... hon vill gärna vara i min famn.. tar ett par veckor till. Men snittet har läkt rätt så bra ändå. Idag tog jag bort plåstret.. ser lite läskigt ut! kramar

2010-02-13 @ 10:30:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback