ROBBANS PIZZA!

Idag åkte vi till Robbans Pizza och åt deras JÄTTE PIZZA!
Gott var det!
(Speciellt för dem som var lite bakis efter igår... nämner inga namn)


Linslusen Puua ville såklart också vara med på bild


"Den berömda minen"
(Helt oslagbar)



Nu sitter min kära Mamma på båten tillbaka hem till Sverige. Tur att hon inte åkte imorgon, för stormen Xynthia skulle dra över Sverige, SMHI varnar för hårda vindar och nya kraftiga snöfall. Jag hann ju sakna det nu dessa dagar det har varit några plus grader... NOT. Vi får se när våren vill dyka upp...
Den första "riktiga" vårdagen sägs ju vara den 21 Mars. Vad tro ni om det??

 Imorgon har Andres & Jag varit gifta i 2 år!!!



Vart har tiden tagit vägen?
Här är vi nu, med två underbara flickor och två pojkar i magen!
Mycket har ju hänt de senaste 2 åren... Den bästa tiden i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Linda och Melina

Hey cutie!!

Robbans pizza..poppis ställe eller?:)

Ska det bli storm imorgon? va F-N!!! åh va jag e less nu på detta väder!! Inte kul att ta sig fram med hund och vagn!! Nä fy, nu vill jag ha vår!! Hittade en så tuff jacka till melli idag när jag var i farsta...men får kanske vänta med att köpa tills det blir bättre väder:)



Åh, bröllopsdag!!1 Mysigt!! Va ska ni hitta på för romantiskt då da?

vi firar vår första bröllopsdag på lördag...tiden går verkligen fort och man måste verkligen ta vara på varje dag!

Hoppas ni får en riktigt mysig dag!!! Stort grattis på bröllopsdagen i förskott:)

Love you!!

2010-02-28 @ 22:39:48
Postat av: Satu

Linda- Ja, stället är superbra, dem har JÄÄÄÄTTTE stora pizzor! Enda nackdelen är ju att den finns i Tumba, så det är en bit att åka, men det är värt det! ;-)



Vart hittade du Mellis jacka? Är ute efter vår jacka till mina tjejer också, men inte hitatt något fint ännu... Åh, jag vill shoppa vår/sommarkläder!!!! =)

2010-02-28 @ 23:42:23
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Grattis på 2 årsdagen...;)

2010-03-01 @ 07:23:25
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: munnu

GRATTIS SATU O AATU PÅ ERAT PRÖLLOPSDAG, HA EN JÄTTTE ROMANTISK DAG, MED BESSA O NUKKE. :))

2010-03-01 @ 07:58:47
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Kicki

Grattis Satu och Andres på eran dag! Hoppas ni får det mysigt i dag! Kram från Kicki, Sami och barnen

2010-03-01 @ 11:11:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback