Pannkakor och Kinderägg!

Denna dag började väldigt tidigt för mig... Jag vaknade av en mardröm vid 4-tiden på morgonen och kunde inte somna om, hur jag än vände och vred på mig. När jag väl höll på att somna om så hörde jag Nukke prata i sin säng, så jag gick in i tjejernas rum, och såklart hade även Vanessa vaknat.
Jag tog med mig båda tjejerna till vår säng och försökte få dem att somna om, men Bessa var hur vaken som helst och pratade på (tror att det var spanska). Klockan var nu 7:15- och det kändes som att det var mitt på natten. Men tjejerna var som sagt hur pigga som helst och hade inga planer alls på att lägga sig och somna igen. Fast jag försökte. Så det var bara att gå upp... Efter frukost och bad tyckte Bessa att det var dags för lite vila, och somnade för andra dagen i rad i sin hoppgunga....



Dagen flöt på och sen var det dags att gå hem till Mummu och Puua för dom hade gjort pannkakor!
Där var också: Stefan, Emma, Sebastian, Felicia och Dewin. (Anna har åkt till Åre över helgen)
Pannkakorna var goda tyckte alla, förutom Nukke... hon hade redan bestämt sig att hon minsann inte ens tänker smaka, utan hon väntar på sin efterrätt istället. Hon fick korv som vanligt av Puua.
Och efter maten fick alla barnen varsitt kinderägg- t om Vanessa!  Försökt ta godsaker från den lilla tjejen, det går inte utan en massa protester från hennes sida!
TACK MUMMU OCH PUUA FÖR ALLT!




Nu sover båda tjejerna för natten. Jag älskar dom så mycket... Jag kan inte få nog av mina Prinsessor!
Det finns inget bättre än att vara Mamma och fru! Och jag är världens stoltaste som har så fina flickor och en underbar man som Andres i mitt liv.
 JAG ÄLSKAR ER!



Kusinerna!

  

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jodå hittade hit via Familjeliv :-)

Vi mår väl bra...vi är jätte snoriga allihop så Emelina har varit hemma hela veckan från dagis och för 2 veckor sen var vi magsjuka så det har varit mycket sjukt :-(.

Hoppas ni mår bra.

2010-02-05 @ 08:57:14
URL: http://pernillatycker.blogspot.com
Postat av: munnu

Va fint du skrev Satu,det är såå roligt när alla barnbarnen är här, dem hade roligt,sen somnade Bessa,fast det var sån liv på alla andra,,hih.

Tack alla att ni kom.Vi älskar er.Kram Rakastan.Munnu ja Puua

2010-02-05 @ 11:54:07
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback